Beantwoord

Aanleg glasvezel duurt erg lang

  • 11 June 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Glasvezel abo aangevraagd bij KPN.

22 Mei is TOF geweest maar kon de kabel niet vinden, er moest “meerwerk” worden aangevraagd.

 

Tot op heden nog geen nieuwe afspraak mogelijk daar TOF geen opdracht heeft.

Binnenkort sluit Telfort wel mijn VDSL abo af en dan hebben we niks.

 

Iemand binnen het forum die iets voor mij kan doen?

icon

Beste antwoord door FritzTheCat 19 June 2020, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @FritzTheCat, welkom! Het is wat druk hier op het forum momenteel, vandaar de latere reactie. Is er inmiddels een afspraak? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijk ik dit voor je na.

Maak je verder gebruik van de overstapservice? Want in dat geval wordt je bij Telfort pas afgesloten als je bij ons aangesloten bent.

Uiteindelijk wel ja, 1 Juli komt TOF terug.

 

Heb gelukkig Telfort Zakelijk met 2 maanden kunnen verlengen anders had ik niks.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Mooi dat er een afspraak is, Fritz. En dat je Telfort hebt weten te verlengen, want bij zakelijk is het inderdaad een ietwat ander verhaal dan bij een consumentenpakket.