Beantwoord

Aanleg glasvezel duurt steeds langer

  • 20 March 2021
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik zou vanaf 1 maart gebruik kunnen maken van de glasvezel-aansluiting. We zijn nu 3 weken en diverse mails en telefoontjes (0800-0402) verder en er zit nog steeds geen schot in de zaak. KPN stelt me ernstig teleur. Ik ben nu aan het onderzoeken of een andere provider wellicht wel een oplossing heeft.

Verder wacht ik met belangstelling op verdere actie van KPN.

 

Heeft iemand een idee om het proces te versnellen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 March 2021, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Jomal bent u bestaande klant? Heeft u nu gewoon via DSL een aansluiting? Werkt het goed?

Nick83 

Ik ben een bestaande klant met een DSL aansluiting die redelijk tot goed werkt.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Jomal, welkom op het forum!
Heb je hierover ook al contact gehad met de kabelbeheerder KPNNetwerkNL zij gaan namelijk over de aanleg en uitrol van glasvezel.