Beantwoord

Aanlsuting glasvezel duur en veel extra kosten

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik stap over op glasvezel kabel ivm beter internet. De monteur komt het aansluiten en gelijk extra kosten. Ik ben nu al extra kwijt 89 euro en eigenlijk moet ik de monteur opnieuw laten komen om mijn televisie via de kabel aan te laten sluiten … 60 euro voorrijdt kosten en 15 euro per kwartier dat hij hier bezig is En de materiaalkosten komen er nog bij. 
 

Goede service kpn, leuk welkoms cadeautje! Kijk eerst eens voordat je dingen beloofd die je niet waar kan maken. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 January 2022, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u bestaande klant die overstapt van telefoonlijn naar glasvezel? Of komt u bij een andere andere provider vandaan?

We zijn overgestapt van een andere provider.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Mirjam V. Velzen, welkom op het KPN Forum (en wat een lieverd op jouw profielfoto!)!

Goed dat je dit signaal bij ons neerlegt. Ik begrijp dat je nu geconfronteerd bent met kosten die je graag op voorhand had willen weten. Ik ben benieuwd hoe de overstap van de andere provider naar ons toe besproken is? Want ik neem aan dat je in het gesprek ook hebt aangegeven dat je bij de overstap naar ons toe een verbetering van het internet verwacht!
En is het internet nu ook daadwerkelijk beter? Ik ben benieuwd naar jouw feedback en lees het graag als ik iets voor je kan betekenen!