Beantwoord

Aansluitdatum niet gehaald, glaslampje brandt niet en monteur kan pas over 48 uur komen

  • 26 March 2024
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

vandaag eindelijk de overstap - na ruim 10 jaar trouw aan de vorige provider naar KPN. De eerste uren via hotspot moeten verbinden maar om 12.00 uur in de middag het verlossende smsje waarin staat dat ik aangesloten ben. NIET DUS. Wat blijkt, het lampje “glas” gaat niet branden. Ik heb al 10 jaar glasvezel dus daar ligt het niet aan. Uit-Aan-Uit-Aangezet maar hetzelfde resultaat. Dan maar bellen met de allervriendelijkste helpdesk. Test uitgevoerd en er blijkt wel contact te zijn, maar mijn glasvezel staat uit. Vreemd dus. Waarschijnlijk - eigen interpretatie moet er in de wijk iets omgezet worden. 

De monteur kan over 48! uur komen. WAT? Mijn huis is smart, verwarming, verlichting, TV, internet noem maar op. Niet eerder mogelijk. 

Hoe kan het dan dat ik bij de aanschaf beloofd kreeg dat ik dezelfde dag aangesloten zou worden? Teleurstellend resultaat dus. De beste man leefde echt mee maar ook hij kon de monteur niet eerder laten komen….

 

slechte start KPN en ik hoop stiekum toch nog op een sneller resultaat!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 March 2024, 09:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PaCoWas, welkom op onze community!
Niet een fantastische start inderdaad! Ik vrees dat er niet echt een optie is om dit te bespoedigen maar ik hoop dat alles vanmiddag werkt!

Mocht je hierover in de tussentijd nog vragen hebben kun je ons het snelst telefonisch bereiken op 0800-0402

goede morgen @Thomas van KPN . Fijne monteur is geweest en heeft de "fout’ opgelost. In de patchkast was een aanpassing nodig. Wel heb ik besloten een wifi punt af te nemen. Het zou KPN sieren als deze niet belast wordt voor het ongemak van ruim 50 uur zonder internet gezeten te hebben. 

ik ben in ieder geval content met de alleraardigste monteur die gezorgd heeft voor een juiste verbinding nu en alles netjes getest. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah fijn dat het allemaal werkt!
Ik kan je helaas niet helpen met een vergoeding maar als je wel betaald hebt maar het abonnement niet gewerkt heeft kun je dit via kpn.com/vergoeding wel zelf aanvragen voor de periode dat je zonder hebt gezeten.

Reputatie 6
Badge +5

das best snel hoor met hoe snel ze konden komen

Reageer