Vraag

Aansluiten glasvezel zwolle wordt telkens verzet

  • 5 February 2021
  • 37 reacties
  • 305 keer bekeken

Omschakeling internet aangevraagd naar glasvezel voor thuiswerken

Volgorde van verzette afspraken.

09-10-2020 aangevraagd

03-11-2020 verzet
27-11-2020 verzet
30-11-2020 verzet
05-02-2021 verzet
08-02-2021 

Wanneer komen jullie de gemaakte afspraken eens echt na, te veel mails van jullie gehad met niet nagekomen afspraken


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Het lijkt er op dat het ticketproces dat ik en mijn collega's hebben doorlopen geen zoden aan de dijk zet.

Ik heb ze zojuist direct gemaild. Ik hoop snel goed nieuws voor jou te hebben. 

Als het goed is, zou het nu moeten werken. Klopt dat?

Hallo Erwin,

Helaas te kampen gehad met overlijdens en begravenis en dus niet eerder kunnen reageren.

Zover het nieuwe kastje is aangekomen, maar werkt niet, wel doet de oude het nu spontaan.

Nu zou er vrijdag de boel weer omgezet worden naar glasvezel, alleen dit gaat weer langer uitgesteld worden geven ze aan bij KPNnetwerkNL. (april 2021) (initieel oktober 2020 was het )
Het internet dat jij hebt geactiveerd als extra bundel is heel snel op en daar is niet mee te werken voor mijn vrouw met haar programma’s en tegelijk met videocalls met het buitenland.

Wij willen dat het Koper hersteld gaat worden aangezien anderen ook deze klachten hebben gehad en daar boos om zijn geworden en dan kan het opeens wel.
De fout ligt niet bij jou dus is ook niet boos naar jou bedoeld, maar naar de medewerkers die dit wel hebben veroorzaakt.

Dus nogmaals graag het koper herstellen, want nog een maand wachten gaat het niet worden hiero zonder dat onze werkgevers hier ook last van gaan hebben omdat wij ons werk niet meer kunnen doen.

Ik hoor graag weer van je.
Mvg,
Danny

Hoi Danny. Je wens is heel duidelijk en ik wil er dolgraag aan tegemoet komen. 

Uit ervaring weet ik dat dit heel complex of zelfs onmogelijk is. Ik heb je verzoek zojuist doorgestuurd naar de experts. Ik wil van hun weten of dit een haalbare kaart is.

Zodra ik antwoord heb, hoor je van mij. 

Ik wacht je antwoord weer af Erwin :)

Al info? We zijn 6 dagen verder, de jeu raakt een beetje op

Nog geen antwoord gekregen. Ik word hier zelf ook niet vrolijk van en zal een herinnering sturen. 

Ik vrees dat we je, wat je wens betreft, gaan teleurstellen. Maar zoals gezegd, kan ik dat zelf niet volledig overzien en weet ik het pas honderd procent zeker als ze mij antwoord hebben gegeven. 

 

Ik heb net iemand via de chat gesproken en die geeft aan dat die gewoon glasvezel kon annuleren en daardoor weer koper kon aanzetten en dat dit als het goed is binnen 24 uur gerealiseerd zou moeten zijn.

 

ook voor vrijdag een monteur ingepland voor mogelijk prachen indien dit nodig is.

Het toeval wil dat ik gisteren een reactie kreeg van mijn mensen. Mijn chat collega heeft goede bedoelingen gehad maar dit is niet hoe het werkt. 

Mijn achterban is nu bezig om een order op koper in het systeem te krijgen. Ik heb zojuist om meer informatie gevraagd. Ik hoop dat ik snel nieuwe info voor jou heb.

 

 

Nou zou toch denken dat dit wel zo zou werken als ik mijn bestelling annuleer, dat ik dan weer mijn “gewone” diensten van kpn zou moeten krijgen.

Dit omdat dit gewoon mijn contract is en niets anders.

wij kunnen nog steeds niet thuiswerken tot het koper hersteld is. Onze uren om verlof te nemen raken ook eens op…

ben wel benieuwd hoe en wat voor compensatie er allemaal nog voor gaat komen vanuit kpn.

Allemaal begrijpelijke gedachten, @GsusChild .   Bij het ‘overzetten’ naar glas gaat er tevens een seintje naar het systeem om de stekker uit DSL te halen en daarmee is ook al het administratieve wat bij die koperlijn hoorde weg. Een ‘normale’ levering op een koperlijn duur gemiddeld 2 weken. Nou weet ik dat het veel sneller kan maar dat is afhankelijk van allerlei factoren. Ik heb helaas nog geen antwoord op de vragen die ik aan de technische dienst heb gesteld en dus nog geen nieuwe inzichten :-(

Gemiddeld 2 weken, terwijl ik al 3 en halve week bezig ben om het hersteld te krijgen, sorry maar het gaat echt nergens over op deze manier….