Beantwoord

Aansluiten NT

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 952 keer bekeken

Beste KPN,

 

Een maand geleden hebben wij de sleutel ontvangen van onze nieuwbouw woning. In onze meterkast is reeds een bekabeld FTU-kastje geplaatst, maar het NT-kastje ontbreekt. Nu heb ik contact opgenomen met KPN via het telefoonnummer dat in de mail erbij stond (0800-0201557), daar werd mij verteld dat ik contact op moest nemen met KPN Netwerk NL en zij gaven vervolgens aan dat zij ook niks konden doen omdat er eerst een monteur langs moest komen van KPN.

11 december gaan wij onze nieuwe woning betrekken en ik zou graag willen dat internet en televisie dan werken. Ik heb reeds internet en tv bij jullie besteld en dit pakket is ook al binnen.

 

Wat moet ik nu doen om te zorgen dat het NT kastje wordt geïnstalleerd?

 

Ik hoor het graag! Bijgevoegd voor de zekerheid nog 2 foto’s van wat er in onze meterkast hangt.

 

Met vriendelijke groet,

Jessie Voois

 

icon

Beste antwoord door Jose_ 27 November 2020, 11:21

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @J. Voois , als je internet bij KPN besteld hebt, komt een KPN monteur e.e.a. installeren, de provider KPN is nu aan zet. KPN netwerk heeft gezorgd voor de infrastructuur in huis.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @J. Voois, welkom op het forum!

Wat tof dat je in je nieuwe woning glasvezel van KPN wil hebben. @JanD geeft eigenlijk het juiste antwoord. Zodra het glasvezelkastje in jouw woning is geïnstalleerd, dan zit het werk van KPN Netwerk NL er op. Het is dan aan ons, KPN de provider, om het NT te installeren.

Heb je al een bestelling geplaatst voor je nieuwe woning? Of een verhuizing doorgegeven (als je op je huidige adres al een abonnement van ons hebt)? Dan zal er een afspraak met de monteur gemaakt moeten worden die voor jou het NT installeert en daar jouw Experia Box op aansluit.

Je kunt ons hier het beste even over bellen via 0800 0402 (gratis). We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur bereikbaar.

Reageer