Beantwoord

Aansluiten op glasvezel wordt steeds uitgesteld

  • 31 March 2022
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Sinds eind juliĀ  2021 is de aansluiting van glasvezel tot in de meterkast klaar. Nu moet er een monteur komen om de laatste actie uit te voeren zodat ik verder kan met mijn provider KPN(al jaren mijn provider). Sinds eind juli2021. Vanaf september 2021 zijn diverse gemaakte afspraken niet nagekomen, zomaar geschrapt, de laatste is van 23 maart 2022. Er komt niemand men belt nietĀ  reageert niet op klachten. Nu zie ik een afspraak voor oktober 2022. Men heeft kennelijk de aannemer (van Gelder) niet in de hand of geeft het niet door (denk ik). IK WIL GLASVEZEL. Wie kan wat voor mij betekenen.

Ā 

JOValk

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 3 April 2022, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u net verhuist? Nieuw huis? Waar geen telefoonlijn aanwezig is? Of bestaand huis?Ā 

bestaand huis

Reputatie 7
Badge +16

Zo te lezen wacht je al een aantal maanden omĀ aangesloten te worden op het glasvezel. Geloof mij: wij staan ook te popelen om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk klanten aan te sluiten op dit netwerk!Ā šŸ˜‰

Wij, KPN de provider, leggen zelf geen glasvezel aan: dat doet de netwerkbeheerder KPN Netwerk. Zij zijn onderdeel van KPN maar wat belangrijk is in deze: onafhankelijk.
De vraag waarom het iedere keer uitgesteld wordt en wanneer je dan wel aangesloten kunt worden, zullen zij moeten beantwoorden.Ā 

Als je op basis van postcode en huisnummer een status update vraagt op de website van KPN Netwerk: wat wordt er dan aangegeven?Ā šŸ‘‰šŸ¾Ā Check mijn status

Ik heb de status nogmaals gecheckt en vond bij video aansluiten datĀ ik een briefĀ  zou krijgen van de aannemer die met name is genoemd maar zonder adressering of telefoonnummer,Ā  e-mail of zo.

Dit is kennelijk de werkwijze...

Reputatie 7
Badge +16

Ā Goed dat je dit nogmaals gecontroleerd hebt, @JOValk.Ā Ā 

Bij een familielid wordt nu ook glasvezel aangelegd. Op het moment dat ik de status van dat adres bekijk op de website van KPN Netwerk, dan krijg ik het volgende te zien:

ā€œJouw statusā€ op de website van KPN Netwerk

Ā 

Woning aansluiten staat gepland in januari - februari 2023 (en dan hopen dat er geen vertraging opgelopen wordt): wat staat hier bij jouw status vermeld?Ā 

Als je meer zou willen weten over de status die aangegeven wordt, dan kun je contact opnemen met KPN Netwerk (niet rechtstreeks met de aannemer).