Beantwoord

aansluiting

  • 8 January 2021
  • 6 reacties
  • 330 keer bekeken

Goede avond ik heb een vraag betreft de aansluiting. Ik heb gister kpn besteld en het pakket word opgestuurd.nu werd ik vandaag gebeld voor een afspraak voor het aanleggen van glasvezel dit gebeurd donderdag 28januari.nu was mijn vraag komt de monteur dan die 28januari glasvezel aanleggen en het internet aansluiten en de modems plaatsen e.t.c of zijn dit 2 apparte diensten? Dat ze na het plaatsen van de glasvezel een telefoontje plegen aan mij om het pakket te installeren? Ben namelijk beetje bang dat ik het bestelde pakket van kpn  al snel binnen heb en dat ik word gebeld dat ze het pakket komen aansluiten voor dat er glasvezel is geplaatst.

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 January 2021, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Oohhjee geen reactie we krijgen hier toch ook geen Ziggo praktijken? Want dan ben ik er zo weer klaar mee.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Rovge, welkom op het forum.

Het forum is een plek waar het in eerste instantie draait om 'klant helpt klant'. Je kan hier bijvoorbeeld terecht met vragen over externe apparatuur of het verbeteren van jouw wifi. Meestal schiet de community hier op het forum dan snel te hulp. Wanneer er niet gereageerd wordt pakt een moderator (ik) het op. Het kan op het forum dus wat langer duren voordat jij reactie krijgt. Als je snel een antwoord nodig hebt kun je beter bellen met mijn collega's van de directe klanten service via 0800-0402 of contact opnemen met de chat op de website. 

Dat gezegd hebbende help ik je graag. Bedankt dat jij jouw klantnummer alvast in jouw profiel hebt gezet, dat helpt ons enorm om jou snel te kunnen helpen. De monteur die op 28 januari komt komt de glasvezel instaleren. Hij of zij zorgt ervoor dat er een NT (glasvezel box) wordt geïnstalleerd en dat er signaal op de lijn komt te staan. Hierna kan jij eenvoudig zelf jouw modem en eventuele andere diensten instaleren. Dit doe je door de kabel vanuit de NT in de WAN-poort op het modem aan te sluiten. Je kan jouw installatie pakket ongeveer een week voor de aansluitdatum verwachten. Mocht daar toch iets mis gaan en mocht het zelf aansluiten echt niet lukken, dan kan jij contact opnemen met onze helpdesk. Zij zorgen ervoor dat jij dan zo snel mogelijk online bent door eventueel met jou mee te kijken via video bellen of door het in plannen vaan een installatie monteur. Dit heet installatie garantie. Er komt alleen een monteur als het zelf aansluiten echt niet lukt. Ik hoop hiermee jou vraag beantwoord te hebben. Mocht je nog vragen hebben over de installatie hoor ik het graag. :smile:

Ik volg het niet meer ....ik ben juist overgestapt omdat ik veel ellende met Ziggo heb gehad super slechte internet. Nu ben ik over gestapt omdat er wordt geadverteerd dat er een installatie monteur langs komt en die gaat pas weg als alles het goed doet van onder tot boven. Heb er daarom ook 2 versterkers bij genomen want je weet maar nooit.ik heb dit allemaal aangevraagt op 6jan.nu zie ik dat er sins 16januari geen monteur meer langs komt of alleen tegen een prijs van 75euro .ik val dan nog in de oude regel lijkt mij ? Morgen komen ze glasvezel aanleggen en daarna word ik gebeld dat er een monteur langs komt zo is het mij verteld en zo heb ik het ook besteld.(ps me pakket is nog niet binnen ) maar dat kan nog wel even duren denk ik ) ? Wil gewoon graag duidelijkheid dat de monteur komt en ik wil zelf helemaal nix instaleren heb er helemaal geen verstand van ook al zeggen jullie dat het makkelijk is. Kort gezegd ik wil gewoon dat alles gedaan word en dat er een monteur langs komt en die gaat pas weg als ik zelfs op me zolder vol Wi-Fi heb  zo is het mij beloofd  en zo wil ik het ook graag .

Hallo @Rovge , voordat ik een duidelijk antwoord kan geven, kun je eens een foto plaatsen van de huidige glasaansluiting in de meterkast?

 

Vandaag zouden ze glasvezel aanleggen maar omdat het regent mogen ze niet graven (overmacht nix aan tedoen ). En ik heb mijn pakket nog niet binnen dus al konden ze graven hadden ze het niet kunnen fixen omdat ze een glas kabel missen die in het pakket zit.ik word gebeld voor een nieuwe afspraak voor glasvezel aanleg en het pakket word met spoed opgestuurd is mijn beloofd.dus als mijn pakket binnen is en het glasvezel is aangesloten kan ik bellen voor een monteur die alles netjes aansluit. Ik heb nu zekerheid dat het goed komt want er was veel onduidelijkheid voor mij .ik wacht het rustig af en heb er alle vertrouwen in dat het goed komt

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Rovge,

Fijn om te horen dat de klantenservice duidelijkheid heeft kunnen scheppen. mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag.Â