Aansluiting geblokkeerd

  • 24 January 2021
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Kan er iemand bij KPN gewoon regelen dat onze aansluiting weer werkt. Een welwillende medewerker heeft geprobeerd om ons te helpen met de verhuizing. Maar resultaat was dat, hoewel internet het prima heeft gedaan, het nu ineens niet meer aangesloten kan worden. 

Of gaat het sneller als ik gewoon een nieuwe aansluiting aanvraag?

Of toch maar kijken of de concurrent het beter geregeld heeft..…

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Jacobenkatinka! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag. Begrijp ik goed dat jullie op dit moment helemaal geen diensten hebben? Het heeft gewerkt, maar na contact gehad te hebben met een collega, is alles er mee opgehouden? 

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoi Lisa, heeft ff geduurd. Heb gegevens aangevuld. Probleem is dat aansluiting blijkbaar nog niet is gereedgemeld. Hadden wel al een maand lang glasvezel.

 

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @Jacobenkatinka. Ik heb de situatie daarmee voor je nagekeken en ik zie verschillende berichten. Ik zie dat er meerdere keren contact over is geweest met de klantenservice, daarbij lijkt aangegeven te zijn dat de verhuizing is geannuleerd en dat het in behandeling is bij een andere afdeling. Ik heb die afdeling een bericht gestuurd met de vraag of zij ons en jou meer informatie kunnen geven, zodra we daar meer over weten komen we er bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +30

We hebben inmiddels bericht dat de order verwerkt is! Er is een monteur geboekt voor 8-2-2021 tussen 10 en 12 uur. Dit is de eerst mogelijke datum. Ik zie dat je op je mobiele nummers al een gratis weekbundel hebt staan, dus hopelijk kan je daar nog even mee vooruit. Excuses voor het ongemak!