Beantwoord

aansluiting incompleet

  • 19 July 2020
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

vrijdag zou ik internet en tv aangesloten worden maar  door een storing kon de monteur het niet afmaken .binnen 24 uur zou ik terug gebeld worden van hoe nu verder .geen Reactie .zelf gebeld verteld doodleuk dat ik maandag wel wat hoor , dus ik heb een het weekend en maandag dus geen tv en internet en kan dus maaandag ook niet thuis werken .

Ik weet ook niet of ik hier mee door moet want dit is ronduit belachelijk

icon

Beste antwoord door Johan kleter 25 July 2020, 17:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Dat is natuurlijk flink balen. Jammer dat het weekend er tussen zit en dan worden er minder mensen ingezet. En wellicht moet er een onderdeel besteld worden. Overigens is dat bij iedere provider zo.

Maar een reactie zal de boel wel wat verduidelijken

En t-mobile heeft toch betere service

Badge +19

Maar daar was je blijkbaar ook niet tevreden over want daar kom je vandaan gok ik.

Dat was het niet de snelheid is met kan net wat hoger en hopelijk is de WiFi wat beter verder waren geen klachten,maar er was  een duidelijk contact en bij kan NIET!!!!!!

Reputatie 7
Badge +15

@Johan kleter Welkom op het forum. Wat vervelend dat de monteur het werk niet heeft kunnen afmaken. Is het ondertussen al wel gelukt? Zo niet zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan doen. 

Hoi hoi 

Het is inmiddels gelukt maar om het te verduidelijken de monteur heeft zijn werk goed gedaan maar de back office heeft niks van zich laten horen en daar schuilt het probleem, en ik denk een structureel probleem!!!

Reputatie 7
Badge +15

@Johan kleter Fijn dat het ondertussen gelukt is met de monteur. Ook fijn dat je hier nog even reageert, ik zal het signaal terugkoppelen naar onze backoffice. Door dit soort signalen kunnen we alleen beter worden.Â