Beantwoord

Aansluiting KPN werkt nog steeds niet

  • 29 January 2020
  • 13 reacties
  • 523 keer bekeken

Hoi heb een soort gelijk probleem ben 16 december  verhuist en daar lag nog geen kabel deze is inmiddels  aan gebracht volgens  kpn zou hij aangesloten  zijn heb nu al meermalen gebeld maar nog steeds  geen internet ze zeggen dat hij moet doen heb zelfs  een oude modem geprobeerd een v9 maar deze deed het ook niet dus geen idee wat ik nu moet doen

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Pieterhop 6 February 2020, 22:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Pieterhop, welkom! Het zou volgens ons dus moeten werken, maar dat is niet het geval? Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag even met je mee! 

Woon in deurse *** gr pieter

 

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy

** dit is mijn klant nummer

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie inderdaad dat het aan onze kant lijkt of het moet werken, maar dat dit niet het geval is. Er wordt door de juiste afdeling contact met je opgenomen, zodra ze hebben kunnen achterhalen hoe we dit het snelst in orde kunnen maken. Zou je dit nog even af willen wachten? Excuses voor het ongemak!

En hoe lang duurt het dan nu voor dat iemamand mij beld

Reputatie 7
Badge +30

Ik ga er vanuit dat je deze week nog iets hoort. Mocht dat niet het geval zijn, laat het me dan graag weten. Ik ga er dan natuurlijk opnieuw voor je achteraan! 

Hoi nog niks gehoord kunne ze niet gewoon  ff een monteur  langs sturen om naar mijn probleem  te kijken 

Reputatie 7
Badge +30

Het is mij niet helemaal duidelijk wat er nu precies aan de hand is, dus ik durf ook niet te garanderen dat dat een oplossing is. Wel zie ik dat het ticket gisteren geüpdatet is op jouw verzoek, dus ik ga er vanuit dat er morgen contact met je opgenomen gaat worden. Als dat niet het geval is, trek je aan de bel alsjeblieft!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Pieterhop, zie ik goed dat er een monteur geweest is? Heeft deze het probleem op kunnen lossen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 

Is nu ogelost ik was gewoon nog niet aangesloten  in de centrale maar wel trage internet hier is daar nog iets aan te doen

Reputatie 7
Badge +30

Fijn om te zien dat je inmiddels aangesloten bent! Het klopt dat de snelheid niet erg snel is. Ik zie dat je maximaal 10 Mbit/s kunt halen, dat is niet veel. Het advies is om zoveel mogelijk bekabeld te doen. Ook kan je de Wifi Manager eens doorlopen. Zo weet je zeker dat je het maximaal haalbare uit je aansluiting haalt. Als laatste advies, geef ik je mee dat je je in kunt schrijven op de nieuwsbrief van KPN Netwerk NL. Als er sneller internet mogelijk wordt, dan informeren zij je hier over per e-mail. 

Ik heb alles bekabeld  al maar 2 tv.s wordt  al een  probleem wifi i sd ook erg slecht moet  ff kijken of ik ga over stappen  dit is bijna  niet te doen

Reputatie 7
Badge +30

Je zou er nog voor kunnen kiezen om een HD-ontvanger minder te nemen en óf gebruik te maken van een tweede Digitenne ontvanger óf van de itv Online app. Ik kan me echter ook heel goed voorstellen dat je niet blij wordt van zo'n lage snelheid en eraan denkt om over te stappen. Een keuze die je zelf moet maken :-). Hopelijk kom je eruit. Als ik je nog ergens bij kan helpen laat het dan vooral weten.