Vraag

Aansluiting via NetwerkNL laat lang op zich wachten

  • 7 February 2020
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Hier precies de zelfde situatie, wekelijks bellen naar KPNNetwerkNL, maar aansluiting lijkt never nooit te komen. Terwijl het wel keurig via de landelijke site mijn overheid is aangevraagd en daar ook de bevestiging wordt gegeven dat je binnen 15 werkdagen wordt ingepland. Zelf al de glasvezel kabel opgegraven ondertussen en naar binnen gelegd, rest een piep klein werkje voor de aannemer en het omzetten van een knopje lijkt mij. Maar wij mogen niet weten aan welke aannemer/uitvoerder de opdracht is gegeven dus kunnen niet zelf in overleg 

 

kpn netwerk al vaak aan de telefoon gehad maar ze geven geen informatie behalve, wachten; wij nemen contact met u op, kunnen geen tijdsindicatie geven, geen afspraken maken wanneer je wordt aangesloten,,, nop… ……. dus wie weet, nog dagen, weken of jaren zonder tv en internet (overigens wel een abonement kunnen afsluiten,,,, hoe kan dat dan?????).

 

vraag me af of kpn wel aannemers heeft?????

 

Machtmisbruik???? via mijnaansluitingen.nl kan ik alleen via knpnetwerk. dus ja wat kan ik doen behalven blijven bellen en geen antwoorden krijgen tot onbepaalde tijd in de toekomst……

 

iemand tips?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Esther10, welkom! Wat vervelend om te lezen dat je hier tegenaan loopt! KPN NetwerkNL is weliswaar onderdeel van KPN, maar zij werken onafhankelijk van ons. Ik ben dan ook bang dat ik niets voor je kan betekenen. Wel kijk ik alsnog graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je inmiddels alweer contact gehad met KPN Netwerk NL? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.Â