Beantwoord

Aansluiting zonder kastje voor grijze stekkers

  • 6 October 2021
  • 8 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo!

Recent zijn wij verhuisd, in onze voeige woning hadden wij al glasvezel, nu hebben we dat in ons nieuwe huis nog niet. 

Met de aansluithulp ben ik n heel eind op weg. Nu staat er dat ik de rode en de blauwe kabeltjes moet strippen en die moet aansluiten op het kastje voor de grijze stekker. Echter hebben wij die niet (meer) in ons aansluitpakket zitten. 

Hoe moet ik dit nu op gaan lossen. Het is via de (voormalige) telefoon aansluiting (varkenssnuit) 

 

Groetjes Robin

icon

Beste antwoord door NHendriks 7 October 2021, 07:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Even langs de bouwmarkt ?

@JanBar en welke zou je dan moeten hebben. Ik krijg ze namelijk niet gevonden. Tenminste. Die ik heb gevonden blijkt niet de juiste. 

Reputatie 5
Badge +5

Deze misschien ?

Ja dat zou kunnen inderdaad. Maar er bestaat ook een inbouw waar dan gelijk de juiste poort op de muur zit. Weet je toevallig welke dat zou zijn?

Reputatie 5
Badge +5

Dan heb je een RJ 11 inbouwstopcontact nodig. Daar moet je vrijwel altijd een afdekraam bijkopen. Bijvoorbeeld deze.

Reputatie 6

Eigenlijk mag dit wel vervangen worden voor een nieuwe ISRA
Maar of dat een monteur gratis voor u kan doen heb ik geen idee.

 

@Pauwerful ja dat leek mij wellicht ook beter. 

Geen jdee of dat mogelijk is, @klantenservice is dat mogelijk?

 

Reputatie 7
Badge +11

Je zou kunnen bellen dat het aansluiten niet wil lukken. Vanuit de installatiegarantie zouden dan de benodigde materialen verstuurd worden of er wordt kosteloos een installatiemonteur ingepland.

 

Waarschijnlijk heb je het telefoonnummer al maar ik noem hem nogmaals, de klantenservice is bereikbaar op 0800-0402.