Goedeavond
Mijn aansluitkabel voor de experia box is kapot en krijgt geen stroom meer.
Kan ik een nieuwe bestellen of bij de winkel halen?
Hoor het graag!
Mvg Roy mantel
Beste antwoord door Joep1965
Bekijk origineelGoedeavond
Mijn aansluitkabel voor de experia box is kapot en krijgt geen stroom meer.
Kan ik een nieuwe bestellen of bij de winkel halen?
Hoor het graag!
Mvg Roy mantel
Beste antwoord door Joep1965
Bekijk origineelHet snelste is even bellen met de klantenservice 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. dring aan op een nieuwe voeding/adapter en geen nieuwe experiabox want de kans is groot dat je een v10a krijgt en die wil je echt niet.
Dank u wel
Hallo
Hoi Roy, welkom op het forum! Heb je inmiddels een vervangende stroomkabel ontvangen? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier, dan help ik je verder.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.