Beantwoord

aansluitkabel experia box v10

  • 10 July 2020
  • 5 reacties
  • 696 keer bekeken

Goedeavond 

 

Mijn aansluitkabel voor de experia box is kapot en krijgt geen stroom meer. 

Kan ik een nieuwe bestellen of bij de winkel halen? 

 

Hoor het graag! 

 

Mvg Roy mantel 

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 July 2020, 23:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Het snelste is even bellen met de klantenservice 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. dring aan op een nieuwe voeding/adapter en geen nieuwe experiabox want de kans is groot dat je een v10a krijgt en die wil je echt niet.

Dank u wel

Hallo @Roy mantel , tot zolang zou je een universele voeding kunnen gebruiken ingesteld met dezelfde waarden als de originele voeding.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Roy, welkom op het forum! Heb je inmiddels een vervangende stroomkabel ontvangen? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier, dan help ik je verder.

een universele voeding raad ik af

als je de polariteit plus min niet goed hebt blaas je de experiabox op

vaak zijn die voedingen waar je het om kan draaien (stekkertje)

en als je dan - op de kern zet en de + aan de buitenkant is het gebeurd met de experiabox

en zo,n fout is snel gemaakt