Wellicht dat iemand kan helpen ?
Ik heb op 04-11 de klantenservice telefonisch gebelt en merkte al snel dat de medewerkster werkelijk geen idee had waar ze het over had. Tot slot heeft ze me er gewoon “af” gegooid.
Na een standaardmail van KPN over mijn “ervaring” met de klantenservice is 1dag (op 07-11) later mijn FOX Sports eredivisie live opgezegd 🤷🏻♂️!? Reden hiervan zou zijn, ik maak geen gebruik meer van KPN mobiel (en dus niet meer KPN compleet) in 1 keer out of the Blue komen ze hiermee (sinds april 2019 al mobiel bij een andere Provider)
Om nu rücksichtlos meteen mijn abonnement maar op te zeggen gaat me te ver. Vandaar dat ik eerst het Forum benader.
En is het gewoon niet beter om een “nieuw” abonnement afsluiten bij KPN ? Kan dit überhaupt?
Het erom dat de snelheid wijzigd en soms wegvalt. Wat voor snelheid moet ik met mijn huidige abonnement alles in 1 standaard (glas) nu halen, wat is reëel ? Met de info zal ik eens bedraad meten rechtstreeks vanuit de Xperiabox V10, maar de metingen die ik heb gedaan tot nu toe waren tergend traag te noemen helaas. WiFi is helemaal beschamend.
Ik hoop dat u mij wil/kan helpen.
Groet