Beantwoord

aanvraag noodpakket

  • 22 July 2020
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo, 

 

Na vele telefoontjes en allemaal andere verhalen heb ik dan nu zojuist door gekregen van KPN dat ik niet eerder dan 18-08 een werkende aansluiting zal hebben, 

Ik lees hier over noodpakketten en hiervan zou ik ook gebruik van willen maken anders zitten we zolang zonder verbinding en dat is met thuiswerken niet handig. 

Waar moet ik deze aanvragen. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 July 2020, 14:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Martijn Oosten, welkom op het KPN forum. 

Wat enorm zuur dat je geen internet en andere diensten van ons op het ogenblik hebt. 18 augustus is een lange tijd, ik kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt!
Wat is hieraan vooraf gegaan? Wanneer zou je internet van ons verwachten? Heb je een nieuwe aanvraag gedaan, of verhuis je jouw diensten naar een nieuw adres? 
Laat het ons weten, dan kunnen we kijken wat er mogelijk is :)  

Hallo, @Nadia 

 

Bij de aanvraag ging het al mis dat ik een bewindvoerder nodig zou hebben om toestemming te geven voor het afnemen van internet en tv na telefonisch contact ( ik heb terug gebeld nadat ik niet terug gebeld was )  bleek er een fout in het systeem te zitten en hebben ze dit opgelost  en de aanvraag met mij samen telefonisch door te nemen, betreft internet 200 en tv( betreft een nieuwe aanvraag/nieuwe klant), de eerst mogelijk datum voor een aansluiting zou zijn 18-08-2020 maar de medewerker aan de telefoon gaf ook gelijk aan dat dit toch wel veel sneller zou zijn en dat als de monteur het kastje in de meterkast had aangesloten dat de verbinding ook tot stand gebracht kon worden, dus hiermee ben ik ook akkoord gegaan, Gebeld met de KPN voor aansluitingen en deze wisten van niets en hebben toen een afspraak gemaakt en hierop is de monteur  maandag 20-07-2020 langs geweest ( dat ging best snel )   deze heeft alles aangesloten en gaf aan dat alles werkte (na enige problemen in de kast in de straat heeft hij gebeld met KPN en dit was ter plekke opgelost zodat ik wel een verbinding zou hebben ) monteur is vertrokken en toen ben ik alles gaan installeren maar geen internet verbinding kreeg. wederom KPN gebeld en toen werd er verteld dat ik aangesloten zou worden op 1-1-2035 dit was natuurlijk een fout maar na een paar telefoontjes blijkt vandaag dat het niet eerder te kunnen dan 8-8-2020  hopelijk heb je voldoende informatie 

Gr, Martijn 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting Martijn, wat vervelend dat het zo gelopen is en je nu nog langer moet wachten!
Helaas kunnen we bij nieuwe aansluitingen het noodpakket niet aanbieden. Je zou er wel voor kunnen kiezen een mobiel internet abonnement te nemen, deze zijn maandelijks opzegbaar maar hebben wel een datalimiet.

@Thomas @Nadia 

Voor wie is zo’n noodpakket dan wel, Betreft dan toch een tijdelijke oplossing,

Hier kan ik dan weer niet zoveel mee helaas. 

Toch jammer dat deze service van KPN niet beschikbaar is voor nieuwe klanten/aansluitingen, 

Gr, Martijn 

Reputatie 7
Badge +20

Een noodpakket kunnen we eigenlijk alleen aanbieden bij verhuizingen die verkeerd lopen en storingen waar de verwachting is dat het lang gaat duren voor er een oplossing is.

Als dit niet onder de categorie verkeerd lopende bestellingen/verhuizingen  gaat dan hoop ik dat de verdere diensten van KPN toch iets beter gaan. 

Voor de verhuizing had ik al KPN aangevraagd klantnummer (9079270506) om naar KPN over te stappen  en op advies van jullie heb ik dit later stopgezet omdat het makkelijker was om een nieuw abonnement te starten aangezien ik ging verhuizen,  en voor 3  weken een aansluiting te realiseren, 

Achteraf had het dus wel moeten laten doorgaan. 

Al met al een hoop ellende en dat bij de start ik hoop dat het wel allemaal werkt de 18e ik geloof er niets van namelijk.  

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik zie inderdaad dat er in april al een aanvraag is gedaan bij ons op een ander adres, en dat die vervolgens geannuleerd is. 

Doordat er nu een helemaal nieuwe bestelling is geplaatst, gaat het hier dus niet om een verhuizing van je abonnement, wat nu een beetje onhandig uitkomt wat betreft de regels voor een noodpakket. Omdat in je bevestigingsbrief 17-08 als leverdatum staat (die brief/mail is direct na het bestellen naar je verzonden) gaat er nu officieel gezien niks fout, waardoor een noodpakket hier niet aan de orde is :slight_frown:

Laat je ons weten hoe het is gegaan de 18e? Ik heb zelf wel goede hoop dat het dan in orde gemaakt zal worden!

Reageer