Vraag

aanvraag verwerking

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Goedendag

ik heb vrijdag een wijziging gedaan voor internetsnelheid van 200/200 naar 500/500

echter word dit niet verwerkt. 
 

gr Jeroen 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hi Jeroen, wat gek! Ik verwacht namelijk dat je met een 200 Mbit/s-abonnement op hetzelfde type glasvezel zit als een 500 Mbit/s-abonnement. De wijziging moet dan snel afgerond worden. Ik heb je abonnement proberen te zoeken met de gegevens in je profiel, dan kom ik echter op een zakelijk abonnement uit. Hier kan ik helaas niet bij. Mochten de gegeven kloppen dan kun je je vraag stellen op het Forum van Zakelijk of bellen met Zakelijk op 0800-0403. Als je een vraag over een ander abonnement gaat, vul dan je gegevens in je profiel in en geef me een seintje. Dan kijk ik ernaar!

Reageer