HALLO
kpn is wettelijk verplicht bij storing over meerdere dagen een vergoeding te verstrekken,
het sluwe wat kpn nu doet lees en hoor ik, dat je zelf deze vergoeding moet aanvragen persoonlijk vind ik dat te gek voor woorden,temeer je zelf deze storing bij hun meld ,en als je dan vraagt hoe zit dat word je verteld dat had u bij de monteur moeten zeggen over deze vergoeding,na een maand nog maar es bellen hoe zit het met de vergoeding ,wat zijn de laatste nummers van uw bankrekening nou bv 123 ok we kijken het na. nu twee maanden verder niks noppes geen vergoeding zou nu te laat zijn.
6 dagen zonder tel en internet dagen later tijdens een modem update wederom twee dagen geen telefoon ,vergoeding hiervoor van kpn vergeet het maar je word van het kastje naar de muur gestuurd terwijl ze door de wet verplicht zijn dit te vergoeden ben volledig op kpn uitgekeken dat een zich koninklijke kpn noemende zo te werk gaat bij hun klanten gaat bij mij alle grenzen te boven.
g.blaauw
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel