Vraag

Aanvullend onderzoek snelheidsverhoging glasvezel

  • 19 November 2022
  • 11 reacties
  • 125 keer bekeken

Afgelopen maandag heb ik een snelheidsverhoging van 50 naar 200Mbs aangevraagd.

Dinsdag kreeg ik een mail dat er aanvullend onderzoek nodig is.

Mijn aansluiting is 2 jaar geleden met een verbouwing al verplaatst en vervangen dus die is het probleem niet. Ik maak gebruik van de experiabox v10a.


Ik weet dat hier al meer over geschreven is maar de klantenservice is niet tot nauwelijks bereikbaar of de verbinding wordt verbroken. 
 

Hopelijk krijg ik hier meer duidelijkheid.

 

groeten,

 

Jasper

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Welke NT ( glasvezelkastje) heeft u nu ?

1 met 3 lampjes horizontaal en de aansluitingen aan de onderkant. Wit van kleur.

 

Reputatie 7
Badge +10

Dat is geen V10a maar een V10.

De NT is al geschikt voor tot 1gig dus dat is het probleem niet.

De huidige verbinding lijkt me een EOF (tot 100mb)

In de Wijkkast ben je ook aangesloten op den EOF kaart, en zal een monteur je op een GOF kaart moeten zetten. Het zou kunnen dat er nog geen plek is. Die GOF kaarten worden af en toe bijgeplaatst. De EOF kaarten worden afgebouwd. Als die leeg zijn kunnen ze eruit en een GOF kaart erin.

Zou kunnen dat dat de oorzaak is. 

Goed, inmiddels zijn we een week verder en nog geen inhoudelijke reactie van KPN.

Hoe lang duurt dit normaal gesproken ?

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Jasper1989! Bedankt voor je bericht/ vraag.

Het is momenteel erg druk, daarom is onze doorlooptijd langer dan gewenst is: excuses hiervoor!
Wat DennisA78 aangeeft, kan een goede verklaring zijn! Heb je in de tussentijd een terugkoppeling gekregen over het aanvullende onderzoek?

Zo niet, wil je dan jouw klantgegevens invullen in jouw forum profiel? Jouw volledige naam, klantnummer en postcode + huisnummer is fijn! 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Ik heb nog geen terugkoppeling gehad van KPN.

Mijn gegevens heb ik inmiddels aangevuld.

 

groeten,

 

Jasper

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jouw gegevens! 

Het is mij onduidelijk waarom en wat de status is van het aanvullende onderzoek… Ik heb navraag gedaan bij een achterliggende afdeling. Ik verwacht dat er binnen 3 werkdagen een terugkoppeling volgt. Dat kan rechtstreeks naar jou zijn of via mij: laten we deze terugkoppeling afwachten. Ik hou het sowieso ook in de gaten!

Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen van KPN. Ik kom zo geen steek verder natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +16

Ik kom zo geen steek verder natuurlijk.


Ik begrijp dat je behoefte hebt aan een update, nu de doorlooptijd van 3 werkdagen verstreken is. Ik zie een notitie van de achterliggende afdeling dat er op 28 november contact is geweest en dat er aangegeven is dat de snelheidswijziging vertraagd is. Ben je hier niet over gebeld, afgelopen maandag?

Het ligt nu in ieder geval bij de juiste afdeling om de gewenste snelheidswijziging afgerond te krijgen: zij doen hun best om de vertraging zsm op te lossen. 

Ik ben maandag wel gebeld maar dat was een haastig gesprek. Ik dacht dat het iemand van dit forum was.

ik wacht nog even af…..