Beantwoord

Abbonnement aanbieding

  • 3 August 2020
  • 28 reacties
  • 277 keer bekeken

Vorige week internet kpn besteld en gekregen.

Nu lees ik een aanbieding van 6maanden voor 35 euro plus gratis tv ook de mb zijn meer waarom hebben ze mij dat niet verteld? Plus dat ik nu een rekening krijg van 62.50. 35 euro + 25 euro aansluitkosten🤔

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 August 2020, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Is niet zo netjes

Reputatie 7
Badge +24

U bent nieuwe klant?

Hallo @Dorry 60 , ik zie geen aanbieding met een tv, wèl een aanbieding met superwifi voor €149 i.p.v, €199.

Wat je met mb's meer bedoelt is mij niet duidelijk. Meer mb's is alleen van toepassing bij mobiele abo's en niet bij thuisabo's.

Dat de factuur de 1e keer hoger uitvalt kan kloppen, je betaalt de abokosten vooraf, dus als je in een gebroken maand klant wordt, betaal je de gebroken maand plus de nieuwe komende maand, daar KPN in de regel per de 1e van de maand factureert.

 

Reputatie 7
Badge +24

Topicstarter bedoelt dit:

En dit:

100 mbit dus voor 35 euro eerste 6 maanden. Maar was dit vorige week nog niet?

Hallo @Nick83 , duidelijk, ik ben als Telfort-klant nog niet zo bekend met de KPN-terminologie.:persevere:

Ik ben Telfort klant maar daar kunnen ze me niet helpen ik verhuis naar een buiten gebied en daar kan alleen internet van kpn dus dubbele kosten maar daar kan ik mee leven. Maar onvolledige info is niet zo fijn.

Ik ben Telfort klant maar daar kunnen ze me niet helpen ik verhuis naar een buiten gebied en daar kan alleen internet van kpn dus dubbele kosten maar daar kan ik mee leven. Maar onvolledige info is niet zo fijn.

Hallo @Dorry 60 , als je buiten je contract zit kun je overstappen naar KPN op je nieuwe adres en heb je dus geen dubbele kosten. Een abo bij Telfort en KPN tegelijk zou technisch gezien ook niet eens kunnen.

Zelf ben ik ook Telfort-klant en zal binnen het Telfort-forum eens informeren naar de mogelijkheden.

Concreet: je gaat verhuizen naar een buitengebied en daar zou Telfort niet kunnen leveren? Alles loopt via een KPN-lijn, van Telfort ook.

Heeft Telfort duidelijk gezegd dat ze op het nieuwe adres niet kunnen leveren?

Het klopt wèl dat je geen nieuwe abo's bij Telfort meer af kunt sluiten, dan kom je inderdaad bij KPN terecht, maar een verhuizing en of simpele optie-wijzigingen aan je abo kunnen nog gewoon.

Als je de postcode/huisnummer test op je nieuwe adres uitvoert wat is er dan mogelijk? kun je daar een schermafdruk van plaatsen, dan kan ik ook zien of je in aanmerking komt voor de voorwaarden buitengebied.

link om te zien wat er mogelijk is op je nieuwe adres:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Ik probeer samen met je tot een oplossing te komen.

 

Hoi @Dorry 60 . Wat vervelend dat het lijkt alsof je een aanbieding bent misgelopen. Ik wil dit graag voor je onderzoeken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

U bent nieuwe klant?

Ja omdat ik verhuis naar een buiten gebied kon ik mijn telfort ab niet meenemen.

Hoi @Dorry 60 . Wat vervelend dat het lijkt alsof je een aanbieding bent misgelopen. Ik wil dit graag voor je onderzoeken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Ben nieuwe klant en heb een aanbieding internet 50 mb voor 3 maanden gekregen. Terwijl er een dag later meer mb en een half jaar korting was 🤔

Hoi @Dorry 60 . Het puzzeltje is mij nu duidelijk geworden.

Telfort heeft geen buitengebied mogelijkheid. Als zij jou verhuisd hadden zou je met een maximale snelheid van 6Mbit komen te zitten. Dat is erg karig.

KPN heeft de buitengebied optie (een extra router die de dsl snelheid aanvult met 4g). Daar heb je dus veel meer aan.

Standaard zijn er activatiekosten maar dat vind ik in jouw geval niet netjes. Die ga ik dus crediteren.

Verder lijkt het er op dat je een korting bent misgelopen en die compenseer ik ook graag. Je krijgt nu 3 maanden 7,50 p/m  korting. Ik zal handmatig 22,50 crediteren zodat het dezelfde korting wordt zoals die nu op de website staat. 

Wordt samen 47,50 euro. Ik hoop dat ik je hiermee tevreden kan stellen. Laat je het weten? 

Dorry,

En het wordt maar niet verteld. “Korting nieuwe aansluiting” is bij KPN een ander woord voor “Vast Jaarcontract”. Zonder de korting kan je maandelijks opzeggen. 

Maar misschien heb jij nu geluk en heb je nu beiden. 

:rofl:

@Dorry 60  Ik heb niks meer gehoord. Laat je weten of je iets voor mij aanbod voelt?

Hoi @Dorry 60 . Het puzzeltje is mij nu duidelijk geworden.

Telfort heeft geen buitengebied mogelijkheid. Als zij jou verhuisd hadden zou je met een maximale snelheid van 6Mbit komen te zitten. Dat is erg karig.

KPN heeft de buitengebied optie (een extra router die de dsl snelheid aanvult met 4g). Daar heb je dus veel meer aan.

Standaard zijn er activatiekosten maar dat vind ik in jouw geval niet netjes. Die ga ik dus crediteren.

Verder lijkt het er op dat je een korting bent misgelopen en die compenseer ik ook graag. Je krijgt nu 3 maanden 7,50 p/m  korting. Ik zal handmatig 22,50 crediteren zodat het dezelfde korting wordt zoals die nu op de website staat. 

Wordt samen 47,50 euro. Ik hoop dat ik je hiermee tevreden kan stellen. Laat je het weten? 

Dat is heel netjes.

Dank je

Hoi erwin ik heb internet van jullie maar kan geen netflix aan wat doe ik fout? En wat kan ik met digitenne? Ik zit in een buitengebied.

Groetjes Dorry 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi erwin ik heb internet van jullie maar kan geen netflix aan wat doe ik fout? En wat kan ik met digitenne? Ik zit in een buitengebied.

Groetjes Dorry 

Wat gebeurt er als je Netflix gebruikt dan?

Met digitenne kin je alleen lineair tv kijken. Geen uitzending gemist dus of opnemen en later terug kijken. Ook Netflix werkt niet over digitenne. Daar heb je echt internet voor nodig.

Hoi erwin ik heb internet van jullie maar kan geen netflix aan wat doe ik fout? En wat kan ik met digitenne? Ik zit in een buitengebied.

Groetjes Dorry 

Wat gebeurt er als je Netflix gebruikt dan?

Met digitenne kin je alleen lineair tv kijken. Geen uitzending gemist dus of opnemen en later terug kijken. Ook Netflix werkt niet over digitenne. Daar heb je echt internet voor nodig.

Ik krijg de app er niet op zo raar

Reputatie 7
Badge +24

Waar probeert u de app op te krijgen? Op de tv?

Hoi @Dorry 60 . Het puzzeltje is mij nu duidelijk geworden.

Telfort heeft geen buitengebied mogelijkheid. Als zij jou verhuisd hadden zou je met een maximale snelheid van 6Mbit komen te zitten. Dat is erg karig.

KPN heeft de buitengebied optie (een extra router die de dsl snelheid aanvult met 4g). Daar heb je dus veel meer aan.

Standaard zijn er activatiekosten maar dat vind ik in jouw geval niet netjes. Die ga ik dus crediteren.

Verder lijkt het er op dat je een korting bent misgelopen en die compenseer ik ook graag. Je krijgt nu 3 maanden 7,50 p/m  korting. Ik zal handmatig 22,50 crediteren zodat het dezelfde korting wordt zoals die nu op de website staat. 

Wordt samen 47,50 euro. Ik hoop dat ik je hiermee tevreden kan stellen. Laat je het weten? 

Beste Erwin hier heb ik nog steeds niks van vernomen.

Maar om het nog leuker te maken in juli heb ik telfort opgezegd en betaal er nu nog steeds aan. Ik zit nu dus met 2 abonnementen 😊er is me verzekerd dat,dat opgelost zou worden en ook dat met terug werkende kracht zou terug krijgen. Tot nu nog niks gezien wel weer een factuur gekregen van telfort/kpn en op dat adres heb ik geen internet en telefoon meer want ik woon daar niet meer. Dit is schandalig betaal al maanden dubbel.....

Mvg

Dorry Blum

Beste Erwin

 

Ik heb hierboven het een en ander opgeschreven.

Groetjes Dorry Blum 

Beste Erwin

 

Ik heb hierboven het een en ander opgeschreven.

Groetjes Dorry Blum 

Hoi @Dorry 60 . Het puzzeltje is mij nu duidelijk geworden.

Telfort heeft geen buitengebied mogelijkheid. Als zij jou verhuisd hadden zou je met een maximale snelheid van 6Mbit komen te zitten. Dat is erg karig.

KPN heeft de buitengebied optie (een extra router die de dsl snelheid aanvult met 4g). Daar heb je dus veel meer aan.

Standaard zijn er activatiekosten maar dat vind ik in jouw geval niet netjes. Die ga ik dus crediteren.

Verder lijkt het er op dat je een korting bent misgelopen en die compenseer ik ook graag. Je krijgt nu 3 maanden 7,50 p/m  korting. Ik zal handmatig 22,50 crediteren zodat het dezelfde korting wordt zoals die nu op de website staat. 

Wordt samen 47,50 euro. Ik hoop dat ik je hiermee tevreden kan stellen. Laat je het weten? 

Hoi @Dorry 60 . Blijkbaar heb ik dat bedrag nooit ingeboekt. Excuus! Ik heb de fout hersteld en je zou nu op de volgende factuur 47,50 gecrediteerd moeten krijgen.

Ik begrijp van jou dat je abonnement van TFT nu gewoon doorloopt? Kun jij in je profiel het adres noemen waar jij Telfort had/hebt en mij dan hier een seintje geven?

Hoi Erwin

 

Heb nog steeds niets gehoord.

Ook van de mevr bij kpn die mijn tft zou crediteren.

En van niemand krijg ik een bevestingsmail een beetje vervelend allemaal.

Groetjes Dorry 

Hoi @Dorry 60 . Ik zie helaas dat mijn creditering niet gelukt is. Die fout ga ik herstellen.

 

Erwin

 

Dank je maar de rest klopt ook allemaal niet ben er echt niet blij mee.

In July telfort opgezegd en er is t/m nov afgeschreven + wat ik dan betaal aan kpn en er wordt niks opgelost.