Beantwoord

Abonnement afgelopen

  • 19 July 2020
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

mijn glasvezel abonnement liep in 2016 af hoe kan ik de weer met een jaar verlengen? En wanneer kom ik in aanmerking voor meer recente apparatuur?

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 July 2020, 13:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

mijn glasvezel abonnement liep in 2016 af hoe kan ik de weer met een jaar verlengen?

Waarom zou u willen? Heeft u een specifieke reden?

En wanneer kom ik in aanmerking voor meer recente apparatuur?

Ja hoor. Eerst een jaar naar een andere provider toe gaan. Als u dan weer terug komt bij KPN, dan krijgt u nieuwe apparatuur.

Even zonder gekheid: op het moment dat u van KPN een router of tv ontvanger ontvangt, dan is het de bedoeling dat u daar 10 tot 15 jaar mee doet. Want dat is gewoon de levensduur van deze apparatuur. Eerder vervangen is slecht voor het milieu.

Een andere reden zijn de verhuiskosten eventueel volgend jaar

Reputatie 7
Badge +24

Een andere reden zijn de verhuiskosten eventueel volgend jaar

Wat bedoelt u hier mee?

Als je gaat verhuizen: gewoon je abonnement stopzetten. En op je nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement afsluiten. Krijg je nog korting ook. Je bent alleen wel je email adressen kwijt.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @George III, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zijn verschillende redenen om je abonnement te wijzigen of juist niet. Je krijgt in principe geen nieuw apparatuur, alleen als het verouderd is (bijvoorbeeld een Motorola tv-ontvanger of Experia Box V7) of het kapot gaat. Op dit moment loopt je abonnement gewoon door met dezelfde kosten en dezelfde producten. Wanneer je een ander KPN abonnement ziet, bijvoorbeeld Hussel, wat nu beter bij je past dan je huidige abonnement kan je dit op elk moment laten wijzigen. Denk hierbij wel om eventuele KPN Compleet voordelen die zullen veranderen.

Een verhuizing is ook een mooi moment om een ander abonnement uit te kiezen. Wanneer je het pakket nu verlengd kan je het meeverhuizen, wanneer je het nog zo laat kan je het later laten verhuizen of zoals Nick aangeeft een nieuw pakket aanvragen op het nieuwe adres indien je niet gehecht bent aan je huidige e-mailadressen.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@George III ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden! Zo niet, dan weet je ons te vinden!

Jammer dat ik regelmatig een ander antwoord krijg als ik inlichtingen win via mail chat en in de kpn winkel. Maar ik heb nog even voor de verhuizing in 1e kw 2021. Het zou slim zijn als iemand naar de site keek i.v.m. De aanbiedingen vraag1 ben je klant vraag Ja 2 heb je glasvezel Ja Dan doorloop je het menu en pas bij het activeren van de aanbieding 3 maanden korting Lukt het niet meer, dit had ook kenbaar gemaakt moeten worden na de eerste vraag. Dus ben ik zeer teleurgesteld en denk na over diverse mogelijkheden. George III

 

Reageer