Beantwoord

Abonnement gewijzigd van 200 naar 50Mbit/s. In MijnKPN is dit nog niet gewijzigd.

  • 24 September 2020
  • 10 reacties
  • 129 keer bekeken

U heeft mij een factuur gestuurd mbt de wijziging van een Husselpakket.

De wijziging behelst het annuleren van de Hussel 200 Mbits naar de 

Hussel 50 Mbits. De reden hiervoor is dat uw bedrijf in beide gevallen slechts 5 tot 30 Mbits kan leveren op mijn adres.

Echter in KPN -ID staat tot op heden nog immer de Hussel 200 Mbits vermeld in tegenstelling van uw factuur en overeenkomst welke de Hussel 50 Mbits aangeeft.

 

U kunt dit probleem voor mij oplossen en de gegevens in KPN-ID aanpassen aan de door u genoemde 50 Mbits.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 October 2020, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JAMeister, het duurt altijd even voordat een dergelijke wijziging volledig verwerkt is in alle systemen. Als het bedrag op je factuur klopt kan het eigenlijk geen kwaad meer.
Ik kan natuurlijk altijd even meekijken of alles goed staat inmiddels. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7

Als TS een 200Mbps abonnement kon bestellen, dan moet een snelheid van ver boven de 100Mbps toch mogelijk zijn, anders had de optie voor 200Mbps toch niet aangeboden mogen worden?

Hoe kan het dan dat TS aangeeft dat er slechts 5 tot 30Mbps geleverd kan worden door KPN op zijn adres?

Provider KPN kan makkelijk 200Mbps fingeren op de 1 of andere internet bestel postcode checksite. In de hoop dat de klant denkt dat ie sneller internet nodig heeft er dan op klikt en zo men gehoopt had bonded DSL te verkopen. Of misschien wel iets met glasvezel. Maar KPNnetwerkNL moet het doen (of weer 1 of andere onderaannemer). Of min of meer gelijktijdig hebben anderen op hetzelfde knooppunt al de nodige capaciteit opgekocht, e.v.t. ook nog voor veel meer geld. En doet men geen upgrades daar (loont niet, strategisch niet interessant, etc)

Ik kon tot voor kort ook 500Mbps internet bestellen, volgens 1 site. Nu niet meer, maar nu is de melding van weer een andere site (KPNnetwerkNL) met koeieletters ‘koper’, met onderschrift ”Op jouw adres komt internet binnen via een koperkabel.” Toch wel vermakelijk gezien ik de oude telefoonkabels na het ISRA-punt al 3 jaar geleden heb verwijderd.

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Factuur is net binnen en de Hussel 200Mb staat nog steeds genoteerd en is eveneens gefactureerd. Kunt u het abonnement omzetten in Hussel 50 Mb en tevens het Onbeperkt Bellen Altijd wijzigen in Onbeperkt Bellen Nederland. Ook deze wijziging is in KPN-ID niet mogelijk.

Wel heb ik een overeenkomst ontvangen welke aangeeft dat ik Hussel 50 Mb bestelt hebt.

Reputatie 7
Badge +20

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Is gebeurd. Wat heeft het profiel van doen met de wijzigingen die KPN weigert door te voeren.? Ik wilde sneller internet voor mijn kleindochter. Van 50 Mb naar 200 Mb. KPN kan dat niet realiseren dus ik annuleer hierbij mijn bestelling van Hussel 200 Mb. KPN haalt net 20 Mb bij een Hussel 200 Mb. Kortom: wijziging mijn abonnement en probeer de gevraagde wijziging niet te vertragen/ frustreren. Mocht het nog meer ellende geven van jullie kant dan zeg ik het hele boeltje op. Ziggo heeft glasvezel en haalt bij een 200 Mb abonnement zeker 120 Mb. Kunnen jullie iets van leren..!!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Je gegevens had ik nodig om je abonnement op te zoeken in onze systemen.
Ik heb de wijziging bij deze nog een keer ingediend maar zie dat dit door de backoffice nog opgepakt moet worden. Zodra de wijziging in het systeem verwerkt is zul je daar nog een bevestiging van krijgen. Dit zal de komende dagen ergens gebeuren.

Wat betreft de snelheid, op jouw adres is Pairbonding aanwezig met 200Mbit/s download. Je experiabox en een bekabelde computer/laptop zou die snelheden ook wel aardig moeten halen. Meet je deze snelheden toevallig via WiFi? Dan moet onze online wifimanager een heel eind kunnen halen, ook als je straks het 50Mbit/s abonnement hebt is dat aan te raden om optimaal bereik/snelheid te hebben in jouw huis.

Bedankt voor de snelle reactie. De Online Wifimanager al gebruikt. Geeft geen verschil. De cursus van mijn kleindochter duurt nog 2 maanden en zij koopt nu extra Mb's voor haar mobiele telefoon. 

Het contact met KPN gaat overigens moeizaam voor iemand met een audio handicap. Klant moet bellen, KPN gaat bellen of chatten. Niet te doen voor een doof persoon.

Bedankt voor de snelle reactie. De Online Wifimanager al gebruikt. Geeft geen verschil. De cursus van mijn kleindochter duurt nog 2 maanden en zij koopt nu extra Mb's voor haar mobiele telefoon. 

Het lijkt eerder dat het een WiFi probleem is dan een internet snelheids probleem. Wordt de mobiele telefoon gebruikt ver verwijderd van de ExperiaBox, dus andere kamer/boven?