Beantwoord

abonnement met 12 maanden korting

  • 5 April 2021
  • 7 reacties
  • 370 keer bekeken

Mijn abonnement loopt af op 23 mei 2021 maar mijn korting van €11,13 loopt nog tot eind juli 2021 door.

Toen ik belde werd mij verteld dat deze abonnementsprijs ook daarna hetzelfde blijft, dus incl. de korting.

Zolang ik maar niets wijzig. Ik wil dit echter graag schriftelijk bevestigd hebben. Kan dat via deze vraag in het forum?

icon

Beste antwoord door Nick83 5 April 2021, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een abonnement loopt bij KPN nooit af. Dat loopt altijd gewoon onveranderd door.

Je krijgt hierover niets schriftelijk bevestigd door KPN. Een KPN medewerker hier op het forum wil vast nog wel ff bevestigen wat de collega over de telefoon vertelde. Maar per mail of brief zal niet gebeuren.

Dat doorlopen is met die verstande dat het automatisch dagelijks met een maand verlengt word, klinkt een beetje krom maar je mag en kan dan dagelijks opzeggen met een maand opzeg termijn.

Als er bij jou korting een specifieke einddatum staat stopt die korting ook op die datum, staat er geen eind datum loopt deze onveranderd door, ben je toevallig oud Telfort klant dan is deze korting gewoon zonder eind datum, dit om je prijs gelijk te houden aan wat je bij Telfort had.

Ik ben inderdaad oud Telfortklant en daarom had ik die extra korting bedongen. Als ik jou goed begrijp moet ik nu alsnog in onderhandeling om die korting te behouden?

 

Heb je die korting bij Telfort nog bedongen met het aangaan van een nieuw contract? Dan is de kans zeer groot dat die straks vervalt, en bij KPN is er geen extra korting meer te verkrijgen, als er genoeg opstappen zal dat wel weer terug komen vermoed ik, maar vooralsnog krijgen alleen nieuwe klanten een leuk voordeeltje.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben inderdaad oud Telfortklant en daarom had ik die extra korting bedongen. Als ik jou goed begrijp moet ik nu alsnog in onderhandeling om die korting te behouden?

Als die korting een einddatum heeft, u noemt juli 2021, dan zal die korting dan wel stoppen. Verder blijft u abonnement gelijk. Daar over onderhandelen lijkt me nutteloos. Maar ook zonder die korting zal uw abonnement denk ik goedkoper zijn dan een nieuw Hussel abonnement. 

Reputatie 3

Dus kan je beter na 12 maanden overstappen op een andere aanbieder om een nieuwe welkomstkorting te krijgen? Bij een vorige aanbieder deden ze een telefonisch kortingsvoorstel voor het abonnement afgelopen is. 

Reputatie 7
Badge +24

Dus kan je beter na 12 maanden overstappen op een andere aanbieder om een nieuwe welkomstkorting te krijgen? Bij een vorige aanbieder deden ze een telefonisch kortingsvoorstel voor het abonnement afgelopen is. 

En toch bent u overgestapt naar KPN....