Beantwoord

Abonnement na verhuizing zonder TV

  • 18 March 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

In mijn abonnement zit na verhuizing ook TV-aansluiting. In het te betrekken appartement in een woonzorgcentrum is een vaste TV-aansluiting aanwezig. Ik zou dus graag een abonnement hebben voor alleen internetgebruik. Is dat er en hoe kan dat geregeld worden?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 March 2021, 21:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dick Bouter ,

Ja hoor, Bij KPN is TV een aanvullende optie en geen verplichting. Als je geen TV hebt, betaal je meestal 10 euro per maand minder. 

Je kunt via Mijn KPN jouw TV-optie uitzetten. Bellen naar 0800-0402 om dit te regelen is ook mogelijk.

In sommige situaties kan het zijn dat je beter kunt overstappen op KPN Hussel.

Dan kun je al voor 42,50 per maand klaar zijn voor alleen internet. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Dick Bouter! Heb je het bericht van Noordzee gelezen? Het is inderdaad mogelijk om alleen een internetaansluiting te nemen. Je kunt dit eenvoudig regelen via de MijnKPN app of door even te bellen met een van mijn collega's (0800-0402).