Abonnement ongevraagd gewijzigd. Wie heeft dit gedaan?

  • 17 August 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Op afgelopen 8 augustus is mijn KPN Standaard alles in 1 abonnement omgezet naar een Hussel abonnement, op zich niks mis mee, maar ik heb hier niet om gevraagd. Na een vriendelijke chat sessie van Jhorma begrepen dat dit via MijnKPN is doorgegeven.

Klinkt heel logisch, maar op het tijdstip 19.22 waren wij aan het dineren en ik ben de enige met toegang tot de MijnKPN app / wachtwoord voor de Mijn omgeving.

Allereerst heeft Jhorma mijn abonnement weer naar tevredenheid aangepast, kon jammer genoeg niet meer terug naar Standaard alles in 1, maar daar heb ik op zich vrede mee. Wel wil ik graag weten hoe de bestelling uberhaupt is doorgekomen via MijnKPN.

Graag zou ik willen weten vanuit welk IP adres dit verzoek is gedaan en om er zeker van te zijn hoe dit tot stand is gekomen. Jhorma gaf aan dat zij mij hier niet verder kon helpen en zodoende deze post op het forum of dergelijke informatie via een ander type verzoek of via de DPO te achterhalen is. Weet iemand dat?

Zelf verwacht ik namelijk nog steeds dat het om een foute administratieve handeling gaat van KPN zelf.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @SeanB, welkom bij ons op het forum. Wat raar dat jouw abonnement werd gewijzigd zonder dat je dat zelf deed! Gelukkig is het abonnement via de chat al zo gewijzigd dat het nu naar tevredenheid is. Van welk IP adres dat verzoek is gedaan is voor ons ook niet na te gaan. Ondanks dat je zeker weet dat je de enige bent met het MijnKPN wachtwoord zou ik die voor de zekerheid wel wijzigen. Zorg ook dat het wachtwoord nergens anders wordt gebruikt.