Abonnement opgezegd

  • 25 May 2020
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

na ongeveer 10 jaar trouwe klant van kpn gister uit woede mijn abbonement opgezegd..

 

ben ik er blij mee? nee!

ik was eigenlijk best tevreden, maar mijn draadloze wifi versterker was kapot(nee niet laten vallen) en in ruil kreeg ik een bedraade.. anders moest ik de superwifi draadloze apperaten kiezen maar dan moest ik betalen.

 

Waarom word een draadloos device niet voor een draadloos device vervangen? nu zie ik dat nieuwe klanten wel deze apparaten kunnen krijgen, is dit dan hoe kpn met zijn huidige klanten om wil gaan?

 

jammer! na 10 jaar had ik toch meer loyaliteit verwacht..

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Dus 10 jaar trouwe klant geweest en dan gaat er 1 keer iets anders dan u had gehoopt en dan zegt u op??? En hou oud was die draadloze versterker? Was het nog binnen de garantie? Zoja dan heeft u recht op een soort gelijk exemplaar zo niet dan mag u heel blij zijn dat u gratis een bekabelde hebt gehad. 

Hallo @Robert v H en @Joep1965 , als het die witte vierkante was, die wordt niet meer geleverd door KPN, alleen de zwarte die alléén bekabeld aangesloten kan worden en dan de nieuwe serie Super-WiFi's.

Ik vind het ook een overtrokken reactie, maar dat is mijn idee. Er zijn ergere dingen gaande op het moment.

 

 

Reputatie 7

Hallo Robert, welkom op het forum. Jammer dat je hierdoor hebt opgezegd. Ik vraag me alleen even af wat voor draadloze versterker je had? Want de enige die draadloos aan te sluiten is, is de Superwifi. Alle overige (de zwarte Experia Wifi en de vierkante witte Wifi Versterker) zijn niet draadloos. En als je al Superwifi had die kapot ging, dan zou je onder garantie een zelfde terug moeten hebben gekregen. Als het wel om een van de andere twee ging, dan kan het zijn dat je al buiten garantie was. In welk geval je zelf een vervangend exemplaar kunt aanschaffen.

Reputatie 7
Badge +24

De witte vierkante is wel draadloos aan te sluiten. Maar is die ooit gratis uitgedeeld aan klanten?

Die witte vierkante gaan wel eens meer kapot. En ik heb er nog nooit van gehoord dat KPN die gratis vervangt. Dat topicstarter een gratis zwarte versterker krijgt, dat is al heel wat.

Reputatie 6
Badge +6

Dat stukje loyaliteit snap ik niet zo goed; je geeft zelf aan dat je al 10 jaar tevreden klant bent. Nu gaat er een keer wat mis en zeg je meteen op, hoe loyaal is dat tegenover een bedrijf waar je zo lang tevreden over bent geweest? 

Reputatie 7

De witte vierkante is wel draadloos aan te sluiten. Maar is die ooit gratis uitgedeeld aan klanten?

Die witte vierkante gaan wel eens meer kapot. En ik heb er nog nooit van gehoord dat KPN die gratis vervangt. Dat topicstarter een gratis zwarte versterker krijgt, dat is al heel wat.

Ha, dat wist ik niet eens (meer). Voor zover ik weet hebben we de witte vierkante niet structureel gratis uitgedeeld. Kan wel zijn dat in een individueel geval deze gratis is gegeven uit coulance of iets dergelijks.