Beantwoord

Abonnement opgezegd vanwege geen korting voor bestaande klant

  • 24 April 2020
  • 6 reacties
  • 260 keer bekeken

Dag Eric,

 

Heb dezelfde ervaring met KPN. Zojuist mijn contract laten opzeggen naar 4 of 5 jaar omdat men te rigide is om vaste klanten op een bepaalde manier te belonen (lijkt mij dat je vaste klanten toch meer wilt belonen dan nieuwe klanten?). Ook totaal niet vriendelijk en enkel geheel politiek correct behandeld, super ‘koude’ ervaring om dus zo de deur uit te gaan nadat je al 5 jaar lid bent.

@Kpn  ik zou hier nog maar eens goed over nadenken als ik jullie was.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 24 April 2020, 10:23

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

U heeft net een maand film1 gratis gehad van kpn!! Maar ik snap het wel u wil natuurlijk korting. Dat doen ze gelukkig niet mee. U snapt blijkbaar niet dat al die kortingen betaald moeten worden. 

haha, nee inderdaad ik snap blijkbaar heel veel niet. U moet vooral lid blijven bij KPN, daar hebben ze een goede aan :thumbsup_tone2::muscle_tone2:

Reputatie 7
Badge +16

@hschootbrugge Bij elke andere provider wacht je na het jaar hetzelfde lot.  Geen enkele provider geeft je vaste klanten korting. Wat Joep al zegt ben ik blij dat KPN geen korting geeft, want dit wordt allemaal doorberekend aan andere klanten. 

Hoi @hschootbrugge en anderen,

haha, nee inderdaad ik snap blijkbaar heel veel niet. U moet vooral lid blijven bij KPN, daar hebben ze een goede aan :thumbsup_tone2::muscle_tone2:


Ik ben geen lid van KPN, voor zover ik weet is KPN geen vereniging.
Neem zo maar aan dat ze geen leden hebben, maar klanten.:grinning:
Wat wel fijn is, anders zouden we contributie  moeten betalen.

En we betalen natuurlijk voor de geleverde diensten.
Die wij zelf kunnen regelen met Hussel
Zodat je zelf de maandelijkse kosten van de factuur in handen hebt.

Badge +12

@hschootbrugge wat je zou kunnen doen is overstappen naar XS4ALL. Daar krijg je als vaste klant elk jaar korting als je verlengt. Door deze korting kom je exact op de prijs uit dan wat je nu bij KPN betaald! o...wacht...huh?...heb je dan wel voordeel? Anyway...je krijgt als vaste klant wel korting! En daar gaat het toch om :-)

Bovenstaande is natuurlijk cynisch bedoeld maar het is dus maar hoe je het bekijkt. Ik betaal meer en krijg korting als ik verleng. Dat geeft je misschien een goed gevoel maar uiteindelijk betaal je hetzelfde. Geloof me...voor een paart tientjes overstappen naar bijvoorbeeld T-Mobile, Online etc moet je echt niet willen. Lees maar eens op tweakers.net wat er over de verschillende providers gezegd wordt. Dan ben ik blij dat ik bij XS4ALL/KPN zit. 

Reputatie 7
Badge +13

@hschootbrugge Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het klopt inderdaad dat we om de eerder genoemde redenen alleen een korting aanbieden wanneer je jouw abonnement start bij KPN. Voor bestaande klanten vallen de voordelen dan onder KPN Hussel of KPN Compleet wanneer je meerdere diensten van KPN combineert. Ik hoop dat wij je in de toekomst weer welkom mogen heten en als ik verder nog iets voor je kan doen dan help ik graag! 

Reageer