Beantwoord

Abonnement TV + internet is te vroeg ingegaan

  • 21 August 2020
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Geachte heer, mevrouw,

ik ga op 31 augustus a.s. verhuizen en heb daarom per 1 september 2020 een abonnement met TV + internet aangevraagd. Nu zie ik tot mijn verrassing dat ik per 20 augustus wordt aangeslagen voor het abonnement. Graag wil ik deze, conform afspraak, per 1 september 2020 laten ingaan op mijn nieuwe adres.

 

Groet Q22 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 24 August 2020, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Q22!

Wat een bijzondere situatie :thinking: Dat het leveren van een abonnement een dag of wat vertraagd is komt wel eens voor, maar te vroeg is eigenlijk nooit aan de orde.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik met je mee! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!