Beantwoord

abonnement verlenging voorwaarden aangepast

  • 18 August 2020
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Al jaren een vaste tevreden klant. Natuurlijk er zijn goedkopere opties maar de service is goed en heb naar telefonisch consult met KPN niet overwogen over te stappen. Dus heb ik mijn KPN abonnementen wederom verlengt. Helaas ziet KPN verlenging als nieuw abonnement en past de voorwaarden aan die voor mij ongunstiger (dubbele MB's en minuten) vervallen.  In het telefoongesprek is hierover niet gecommuniceerd. Laat voor vaste klanten een verlening van een abonnement niet ongunstiger uitvallen...

icon

Beste antwoord door Chrizziey 18 August 2020, 12:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Lefert Wolters,

Het is niet netjes dat niet gemeld wordt. Maar het is wel zo dat bij alle abonnementen de voordelen vervallen zodra je een verlenging doet, aangezien je dan meteen overstapt op een nieuwer prijsplan. 
Je huidige voordelen blijven wel op je vaste aansluiting zolang je het abonnement niet aanpast. Als je deze ook aanpast vervalt ook je gratis zenderpakket bijvoorbeeld.  

Hallo Chris Wissink,

 

Noem het dan ook wat het is. Een abonnement kun je niet verlengen maar alleen opnieuw afsluiten en denk over een “vaste klanten” reward systeem. Bedrijven hebben er economisch voordeel bij een vk reward systeem b.v. Bol.com en AH.

Reageer