Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 16 December 2020
  • 3 reacties
  • 259 keer bekeken

Ik heb nu een abonnement en dat is :

TFT Internet en Interactieve TV voor €48,63 met 50Mbit Download en 5Mbit Upload.

einddatum was 5-12-2018.

Verder heb il alles bij de KPN dus ook mobiel.

Doel : ik wil meer internetsnelheid !

Nu zie ik dat ik dit kan wijzigen voor diverse Hussel abonnementen met 100Mbit tot 1GB

 

Mijn vraag is welke consequenties heeft dit voor mij?

 

Ik wil b.v. geen andere emailadressen krijgen of andere box thuis of wat dan ook.

 

Graag uitleg en advies.

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 December 2020, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Ferry76 kun je bij de internetopties van je TFT-abo niet kiezen voor de 100Mbit/s-variant, dat kost slechts €5 per maand extra en is maandelijks op te zeggen en je behoudt toch je voordelige TFT-tarieven en voorwaarden.

Als je glasvezel hebt zijn er binnen de TFT-abo's ook nog mogelijkheden, gewoon even binnen MijnKPN kijken.

 

Hallo @Ferry76 kun je bij de internetopties van je TFT-abo niet kiezen voor de 100Mbit/s-variant, dat kost slechts €5 per maand extra en is maandelijks op te zeggen en je behoudt toch je voordelige TFT-tarieven en voorwaarden.

Als je glasvezel hebt zijn er binnen de TFT-abo's ook nog mogelijkheden, gewoon even binnen MijnKPN kijken.

 

Hallo Jan,

Dank voor het meedenken en het klopt wat je zegt alleen zijn alle "Hussel” abonnementen met meer snelheid goedkoper dan het abonnement dat ik nu heb vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ferry76, wat leuk om te zien dat je hier jouw vraag stelt.  Qua e-mailadressen wijzigt er niets. Alle emailadressen blijven voor jou gewoon bestaan. De enige wijziging betreft een administratieve. De factuur krijgt een ander maandbedrag. In MijnKPN kun je zelf via 'Abonnement wijzigen' het huidige aanpassen en zie je ook direct welke diensten bij de Hussel varianten horen.