Vraag

Abonnement zou al actief moeten zijn, maar knipperend lampje op Experiabox

  • 26 June 2022
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste KPN , 

Ik probeer al 2 dagen mijn modem te herstarten etc maar lijkt erop dat mijn verbinding nog niet actief is . Volgens de status van bestelling had deze op 24-6-2022 actief moeten zijn. Ik dit al direct op het isra punt maar het internet lampje blijft knipperen . Dat heb ik vervolgens een monteur via de website proberen aan te vragen en dan herkent hij mijn gegevens niet… 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Mddy Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je diensten nog niet werken. Mag ik vragen waar het isra punt waar het modem op aangesloten zit zich bevindt? 

En heb je wellicht een mogelijkheid hier een foto van te plaatsen? 

 

en de stekker die daar vanaf komt zit rechtstreeks in het DSL poortje op het modem.

Reputatie 7
Badge +15

@Mddy Bedankt voor het plaatsen van de foto. Als hier inderdaad direct een stekker aan gekoppeld is zou dit volgens mij ook het ISRA punt moeten zijn. 

Wat ik in dit geval eigenlijk zou willen adviseren is om even te bellen met mijn collega's op 0800-0402. Hier kun je dan een afspraak voor een installatiemonteur maken. 

Mocht het niet lukken om te bellen, zou je het dan hier kunnen laten weten? Dan ga ik uitzoeken of ik wellicht iets kan betekenen! 

monteur is ingepland.. helaas pas voor donderdag.. 

Reputatie 7
Badge +15

@Mddy Jammer om te lezen dat de monteur pas donderdag kan. 

Vanuit hier lijkt het er wel op dat het signaal actief is zoals het zou moeten. Is er toevallig ook een ander punt in de woning dat lijkt op een aansluitpunt

Mocht dat het geval zijn zou je kunnen proberen het modem hierop aan te sluiten. 

Ben je overigens toevallig ook mobiele klant bij KPN?