KPN heeft ten onrechte 3 maanden abonnementsgeld afgeschreven nadat ik mijn internetabonnement had gestopt. Ik heb een bevestiging gekregen dat het abonnement stopt per 24 september 2020. Daar heb ik een bevestiging van gekregen per e-mail. Door een of andere duistere reden is mijn abonnement op actief blijven staan. Na 3 keer bellen is het eindelijk gestopt per 19 december. Ik heb een creditering gekregen over de periode 27-11-2020 tot 19-11-2020. Ik heb echter ook nog recht op een creditering van 24-09-2020 tot 27-11-2020. Bovendien heb ik onterecht een bedrag van € 20 moeten betalen voor een betalingsherinnering over het abonnement van oktober, dat ik niet had hoeven te betalen. Ik heb hier verschillende keren over gebeld en krijg te horen dat ik teruggebeld wordt. Helaas hoor ik niets meer. Mijn geduld is op.
Â
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel