Abonnementskosten kloppen niet

  • 5 November 2020
  • 9 reacties
  • 83 keer bekeken

Mijn abonnementsprijs is ook van €45,00 naar €48,63 verhoogd.

Bij mij is er geen €2,50 doorlopende korting in mijn abonnement gezet maar een Bellen korting €-2,50 ?

Als ik de extra optie Bellen weer uitzet dan gaat mijn abonnementsprijs niet weer €2,50 omlaag zoals normaal gebeurd volgens de voorwaarden.

Ook klopt de €1,13 verhoging niet want indexatie kan alleen als je contract op 1 juli al langer dan drie maanden liep !

Overigens krijg je alleen indexatie over je kale abonnementskosten.

Door nu kunstmatig deze abonnementskosten te verhogen met €3,63 betekend dat over deze hogere onjuiste abonnementsprijs straks inflatie gerekend gaat worden dus dat mag ook niet.

Vreemd dat KPN dacht het op deze manier op te mogen lossen !

Beetje amateuristisch en bovendien frauduleus.

Het forum staat vol met verbaasde klanten en jullie doen net alsof jullie het niet begrijpen.

Werk aan de winkel !

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


9 reacties

Hallo @TonnyM , hoe KPN de factuur ook samengesteld heeft, is je eindbedrag wel gelijk aan de laatste factuur van Telfort? Want daar gaat  het uiteindelijk om.

 

@Marguaritha Had liever gehad dat er een inhoudelijke reactie was geplaatst i.p.v. mijn reactie op een bericht van jou in een ander Topic af te splitsen naar dit Topic.

https://forum.kpn.com/internet-9/abonnementskosten-thuis-514779?sort=dateline.desc#comments

Had al een Topic dus deze kan men weer sluiten !

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @TonnyM!

 

Wanneer klanten met een probleem reageren onder een topic van iemand anders, dan wordt je reactie afgesplitst naar een eigen topic. Ook als het een soortgelijk probleem is.

Het overnemen van iemand anders zijn topic is namelijk niet heel handig. Dan gaan er twee dingen door elkaar heen lopen. Dat je al een topic had, heb ik gemist. Excuses!

@Marguaritha Geeft niet, ik vergeef je!

Reputatie 2
Badge +3

Gelukkig maar!

@Marguaritha Blijft wel jammer dat niemand nog inhoudelijk heeft gereageerd op mijn Topic.

Ach geduld is een schone zaak dus ik wacht het af.

Vroeg of laat zal KPN met een standpunt moeten komen in mijn zaak en dan zal ik mijn vervolgstappen daarop baseren.

Reputatie 2
Badge +3

Ik kan het wel even voor je uitzoeken. Zijn de adresgegevens in jouw profiel van jou of van een ander abonnement? Ik zie daar namelijk een andere contractant naam staan. Zou je jouw gegevens in je profiel willen zetten. Dan bekijk ik alles even voor je. 

@Marguaritha    Dank je, gegevens in mijn profiel kloppen.

Kun je dan reageren in mijn Topic s.v.p.?

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/contractgegevens-oud-telfort-na-migratie-in-mijn-kpn-onjuist-516464

Dit Topic kan verwijderd worden want had al een Topic,.

Reputatie 2
Badge +3

Ik zie dat mijn collega inmiddels al heeft gereageerd op je topic :). Dan laten we dit topic voor wat het is :).

Reageer