Beantwoord

Abonnementskosten thuis

  • 26 October 2020
  • 12 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb bij Telfort in Juni van dit jaar, een abonnement afgesloten voor THUIS internet en Itv, na 12 maanden zouden de kosten 45 per maand worden. Nu na de overstap van Telfort naaar Kpn, zie ik dat de abonnementskosten vanaf 02 06 2021 48,63 zijn dat is dus 3,63 hoger, dat is ruim 8% hoger, dus dat kan geen inflatiecorrectie zijn.

Graag uw uitleg en graag het verzoek om dit te corrigeren.

icon

Beste antwoord door Marguaritha 2 November 2020, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 2

Krijg ik nog een reactie van KPN of moet ik wachten tot ik een ons weeg?

Badge +12

@Tommie12345 Je vraag is legitiem. Je reactie daarop echter niet handig.

Wacht even tot er een moderator van KPN reageert. Dit kan i.v.m. drukte enkele dagen duren. Het is niet anders. Dit is namelijk geen chat maar een forum.

Betreft het de vaste kosten of zie je ergens een variabel deel op de factuur?

Verder is het nog van belang dat je alle gegevens in je profiel goed aanvult. Wij zien die niet. Medewerkers van KPN wel en zo kunnen ze je sneller helpen en meekijken.

Reputatie 2

Dat ik misschien "niet handig reageer" komt voornamelijk doordat je tegenwoordig niet kunt bellen met Kpn, je kunt niet chatten met Kpn en je kunt niet mailen met Kpn en daar word ik dus een beetje niet goed van en daarom reageer ik geirriteerd en u vertaalt dat in: niet handig!

Al met al vind ik dit een slechte score van Kpn op het gebied van Service!

 

Badge +12

Wat je kunt doen is wachten tot er iemand van KPN reageert of bellen met de klantenservice en duidelijk tegen de computer zeggen dat je een medewerker wilt spreken. Dat schijnt te helpen.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Tommie12345 

 

Ik kijk het graag eens voor je na. Zou je het profiel willen aanvullen met de juiste geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer ter verificatie. Laatste 3 cijfers van de IBAN kan je bij de persoonlijke opmerkingen neerzetten. 

Reputatie 2

Heb gegevens zojuist toegevoegd

Reputatie 2
Badge +3

Bedankt voor de gegevens! 

 

De abonnementsprijs is €48,63, dit is inderdaad te hoog. Daarom krijg je een korting van €2,50 op dit abonnement. Deze korting zie je niet terug in de communicatie, maar wel op de factuur. Bijvoorbeeld op de laatste factuur die je hebt gekregen. 

Inclusief deze korting komt je abonnement uit op €46,13 abonnementskosten voor het hoofdpakket zonder extra's. Dat is de €45 inclusief €1,13 inflatiecorrectie :).

Door de overgang van Telfort naar KPN zijn er een aantal abonnementen gelijk getrokken, waardoor bij sommige klanten de prijs hoger uit viel. Dit is bij jou dus het geval. KPN heeft dit rechtgetrokken door een doorlopende korting op het abonnement te zetten.

Hopelijk is het zo een stuk duidelijker :).

Reputatie 2

Dank u voor uw antwoord.

U schrijft " KPN heeft dit rechtgetrokken door een doorlopende korting op het abonnement te zetten"

Ik zal het in de gaten houden of die 2.50 korting per maand ook nog na 12 maanden nog op de factuur staan. Mijn ervaringen met KPN/ Telfort zijn niet zo geweldig m.b.t het nakomen van afspraken.

Reputatie 2
Badge +3

Graag gedaan! Deze korting zou inderdaad gewoon door moeten blijven lopen na de kortingsperiode, mits het hoofdpakket niet wordt gewijzigd naar bijvoorbeeld KPN Hussel. De korting vervalt dan wel, omdat het dan geen oud Telfort abonnement meer is. 

Hopelijk gaat het dit keer wel gewoon goed :).

Reputatie 2
Badge

Goedemiddag Marguaritha ,

Volgens mij is er bij mij ook iets verkeerd gegaan. De factuur van oktober bedraagt voor het abonnement TFT Internet en Interactieve TV € 46,13 en in november € 48,63. Identieke bedragen zoals bij  @Tommie12345 . Kan jij dat ook voor mij nakijken? Of moet ik een nieuw item starten?

Ik wacht even je reactie af

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JonkyM, ik heb jouw dossier er even bijgepakt met de gegevens uit je profiel en zie daar volgens mij alles goed staan. Je betaalt precies hetzelfde als wat je voorheen bij Telfort betaalde.

Reputatie 2
Badge

@Thomas Dank je wel