Beantwoord

absurde wachttijd

  • 22 October 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedemiddag

 

 

Ik heb na 3 dagen bellen met telfort en kpn nu 4 medewerkers aan de telefoon gehad nog steeds geen antwoord op mijn verzoek en wacht onder tussen 2 uur en 41 minuten

 

enige wat ik wil is de aanpassing in mijn contract opzeggen en dit kan alleen telefonisch maar dan zijn ze onbereikbaar of kunnen je niet helpen

 

icon

Beste antwoord door Jose_ 28 October 2020, 16:22

Bekijk origineel

5 reacties

ondertussen 3 uur wachttijd

 

ondertussen 3 uur en 27 minuten

en op 2e telefoon om wachttijd te melden 20 minuten

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat wilt u precies aangepast of opgezegd hebben?

Hoi ik wilde mijn contractaanpassing annuleren. Na 4 dagen bellen en na het belllen met 2e telefoon om melding te maken van de absurde wachttijd opgelopen tot 3,47 uur  Mohammed gesproken op de tweede telefoon ( wachttijd 27 minuten)  en  die zegt dat de contractaanpassing geannuleerd gaat worden.

Nu zelf beide verbindingen verbroken en hopen dat Mohammed het wel voor elkaar heeft gekregen.

Met dank aan KPN Telfort . Ik ben hier niu totaal ruim 8 uur mee bezig geweest

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Andreelk,

Ik kan me de frustratie over de lange wachttijden goed voorstellen. We vinden het zelf ook niet leuk om onze klanten zo lang te moeten laten wachten. :disappointed_relieved:  Helaas is het heel druk, we werken ontzettend hard om alles bij te benen maar op dit moment is dat nog steeds niet goed gelukt. Vandaar ook mijn late reactie op jouw topic bijvoorbeeld.

Gelukkig lees ik in je bericht dat je uiteindelijk wel met een collega van mij hebt gesproken en dat de wijziging geannuleerd gaat worden. Excuses voor het ongemak in elk geval!

Reageer