Beantwoord

Activeren internetaansluiting

  • 1 April 2020
  • 11 reacties
  • 900 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds vorige week heb ik de Experiabox in huis. Sinds die tijd ben ik aan het wachten totdat KPN mijn aansluiting gereed maakt en ik dit via SMS bevestigd krijg zodat ik mijn verbinding kan gaan gebruiken. Graag zou ik willen weten wanneer dit gaat gebeuren. Omdat ik in eerste instantie de monteursafspraak had gepland op 1 april, zou ik verwachten dat deze aansluiting vandaag wordt geactiveerd.

icon

Beste antwoord door Micverb 1 April 2020, 19:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Dat zou ik ook verwachten inderdaad. Gaat het om een glasvezelverbinding of een koperverbinding?

Glasvezel.

Badge +19

Heb je alle apparatuur al binnen?

Ja, sinds afgelopen donderdag alles binnen.

Badge +19

Zit er al een glasvezelkastje?

Ja die zit er, tot half januari heb ik glasvezel via XS4ALL gehad ook op datzelfde kastje.

Badge +19

Heb je het modem al aangesloten om te testen?

Ja, bij inschakelen brandt het lampje groen en na een paar seconden rood. Dit blijft zo.

Hoi @Micverb . Dat is een vervelende situatie.

Ik zie dat de opleverdatum nu 6-4 is. Er staat hier een monteur voor ingeboekt. Ik vermoed dat er in de wijkcentrale ook nog een aanpassing gedaan moet worden. 

Ik begrijp dat je momenteel zonder diensten zit? Ik heb een bundel van 50GB op je mobiele nummer gezet ( eindigend op  780) in de hoop dat je hier even mee kunt overbruggen.

Klopt. Oorspronkelijk zou hij er vandaag zijn. Omdat ik voorheen een glasvezelaansluiting had bij XS4ALL (2,5 maand geleden) en omdat niemand mij exact kon uitleggen waarom de monteur nodig was, heb ik die afspraak van 1 april verzet omdat mij werd verteld dat de verbinding op 1 april opgeleverd zou worden (want dat proces was al volledig in gang gezet). Dan zou ik dit zelf hadden kunnen regelen.

 

Ik begrijp dus dat er mogelijk iets in de wijkcentrale geregeld moet worden. Dat is dan niet anders en wacht ik even tot maandag.

 

Dank voor de 50GB. Ik heb KPN Unlimited maar als dit betekent dat ik voorlopig even af ben van de 5GB-limiet-bereikt-meldingen en ik niet meer elke GB hoef op te waarderen, dan ben ik daar wel blij mee. En zo niet dan is dat verder geen probleem. Dank!

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat je het zo sportief opneemt! Je samenvatting klopt helemaal. Mochten we (na) maandag nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden!