Beantwoord

Activering van de dienst Homepage

  • 18 April 2020
  • 11 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1

Hoe kan ik activering van de dienst Homepage aanvragen? En hoe kan ik deze, na activering benaderen? Groet, Rob Schouten

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 April 2020, 08:08

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @RobSch1953, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het activeren kan alleen via ons, de klantenservice. Dus ik help je daar graag bij! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik de homepage activeren.

Het benaderen gaat via FTP, Filezilla wordt hier vaak voor gebruikt. Daar log je in met je e-mailadres waaronder de homepage staat en het wachtwoord dat erbij hoort. De server is ftp://home.kpn.nl en de poort 21. Daar kun je je pagina (index bestand) uploaden.

Reputatie 1

Goedenavond Susan, dank je voor je behulpzaamheid. Ik heb vanmiddag via chat contact gehad met een collega van de klantenservice. Zij heeft voor mij de dienst Homepage geactiveerd. Morgen (22/4) probeer ik de uitleg “hoe te gebruiken” toe te passen. Nog een fijne avond!

Reputatie 1

Hallo Susan_, zojuist een prive bericht gestuurd. Benaderen van mijn homepage ruimte lukt niet.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rob, Susan is even een dagje vrij. 

Wat lukt er niet precies, krijg je een bepaalde foutmelding. Zou je eventueel een screenshot van Filezilla hier willen plaatsen? Susan zal morgen ook reageren op je privébericht verwacht ik. Die zie ik namelijk niet van haar. 

Reputatie 1

Hallo Alex_P, lees zonet je reactie :-( …. Na openen van Filezilla en invoeren van de gegevens krijg ik geen verbinding met de server. Het is me (nog) niet duidelijk welke gebruikersnaam met bijbehorend ww hier gevraagd wordt. Wacht reactie van Susan_ nu maar af.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @RobSch1953, daar ben ik weer! Wil je eens inloggen met je e-mailadres (dus met @kpnmail.nl) er achter + het wachtwoord dat hierbij hoort en kijken of de foutmelding nog voorkomt?

Reputatie 7
Badge +24

Met hetzelfde wachtwoord moet je kunnen inloggen op de webmail van KPN.

Reputatie 1

Hallo Susan_ , ik moet inderdaad verbinden met mijn volledige KPNmail adres, dus alleen de gebruikersnaam is niet voldoende; dat had ik in eerste instantie niet begrepen (of is dat ook niet standaard?).  Zojuist een bestandje geplaatst, en die is benaderbaar. Voorlopig kan ik mijn bestanden uploaden. Bedankt voor je/jullie hulp!

Reputatie 7
Badge +21

@RobSch1953, yes klopt! Dat is wel standaard, misschien niet goed genoeg uitgelegd sorry! Maar fijn dat hij benaderbaar is, veel plezier ermee!:smile:

Reputatie 1

Vraag beantwoord en topic ‘gesloten’.

Reputatie 7
Badge +21

Fijn Rob! En mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer