Beantwoord

activeringskosten, transfer van telfort naar kpn

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik ben overgestapt van telfort naar kpn, omdat glasvezel alleen kpn ondersteunt. Ik heb activeringskosten gemaakt die zouden worden terugbetaald. Ik heb net de 5e factuur ontvangen en de kosten zijn nog steeds niet terugbetaald of verrekend. Wanneer kan ik verwachten dat mijn zaak wordt opgelost?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 7 December 2020, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @filekk87. Ik zal voor je gaan kijken! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Bram_ het profiel is voltooid. Begindatum contract: 28-07-2020.

 

Reputatie 7
Badge +17

@filekk87 ik zie ook in de orderbevestiging de overstap van Telfort naar KPN. De kosten zijn dus inderdaad onterecht. Om deze reden heb ik ze vergoed! :relaxed: Je krijgt even een mailtje op het bekende mail adres en het bedrag moet op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht.