Beantwoord

Adapter defect Experiabox V9

  • 24 October 2020
  • 7 reacties
  • 184 keer bekeken

De adapter van mijn Experiabox V9, model RD1202000, is stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 24 October 2020, 20:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

De adapter van mijn Experiabox V9, model RD1202000, is stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Hallo @AvDHH , even bellen met 0800 0402.

Succes.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @AvDHH! Welkom hier bij ons KPN Forum. Wat zuur dat de adapter stuk is. Ik neem aan dat je nu zonder diensten zit? 
Heb je inmiddels al gebeld met en van mijn collega's? Anders kijk ook ik graag met je mee natuurlijk. 

We hebben geen adapters op voorraad voor de V9. Dit zou betekenen dat je een nieuw modem krijgt. Om dit voor je te regelen, heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :sun_with_face:

Hoi Lisa, dank voor je snelle reactie. Ik maak nu gebruik van een tijdelijke adapter, dus alles doet het wel en er is ook geen enorme haast mee, maar ik zou wel graag een nieuwe ontvangen (of een nieuw modem in dit geval). Ik heb m'n gegevens zo goed mogelijk ingevuld, laat maar weten wanneer dit niet voldoende is. Groeten en bedankt

Reputatie 7
Badge +15

@AvDHH Ik heb een adapter opgestuurd, deze adapter is alleen niet officieel voor de V9, voor zover bij mij bekend moet deze wel werken. Mocht dit nou toch niet het geval zijn, zou je dit dan kunnen laten weten? Dan ga ik er alsnog voor zorgen dat je een nieuw modem krijgt. 

@Rutger_  Dank je! Als het niet werkt laat ik het je weten, nogmaals bedankt.

Reputatie 7
Badge +15

@AvDHH Ik heb niets meer gehoord, werkt het met de nieuwe adapter? 

Beste @Rutger_ , jazeker. Hij werkt prima. Sorry voor m'n late reactie, maar dat komt omdat ik natuurlijk de hele dag aan het tv kijken ben ;)

Dank je wel!Â