Beantwoord

Adapter SuperWifi-punt kapot

  • 27 June 2021
  • 5 reacties
  • 311 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Mijn adapter van mijn superwifipunt is kapot. In de winkel kunnen ze mij niet aan een losse adapter helpen. Ik hoop dat dat via deze weg wel kan!? Universele adapters werken niet. De plug is afwijkend.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 June 2021, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LBV, welkom op ons forum!
Helaas hebben wij ook geen losse adapters voor deze apparaten.
Met het aankoopbewijs zou je de hele set wel om moeten kunnen ruilen bij een KPN winkel als deze nog binnen garantie is. Je krijgt dan een nieuwe set met een nieuwe stroomadapter terug.

helaas is de stekker kapot gegaan doordat de adapter van mijn bureau viel. het valt daardoor niet onder garantie. volgens de winkel moest ik daarom maar een nieuwe set van 80 euro kopen. dat vind ik niet echt duurzaam en ook onnodige kostbaar qua geld. lijkt alsof ik een nieuwe auto moet kopen omdat mijn band lek is...

Reputatie 7
Badge +20

D̵a̵t̵ ̵i̵s̵ ̵w̵e̵l̵ ̵z̵o̵n̵d̵e̵ ̵i̵n̵d̵e̵r̵d̵a̵a̵d̵.̵ ̵N̵a̵a̵r̵ ̵m̵i̵j̵n̵ ̵w̵e̵t̵e̵n̵ ̵m̵o̵e̵t̵ ̵d̵a̵t̵ ̵n̵i̵e̵t̵ ̵z̵o̵'̵n̵ ̵p̵r̵o̵b̵l̵e̵e̵m̵ ̵z̵i̵j̵n̵.̵ ̵
I̵k̵ ̵k̵i̵j̵k̵ ̵g̵r̵a̵a̵g̵ ̵e̵v̵e̵n̵ ̵m̵e̵t̵ ̵j̵e̵ ̵m̵e̵e̵.̵ ̵K̵u̵n̵ ̵j̵e̵ ̵j̵e̵ ̵g̵e̵g̵e̵v̵e̵n̵s̵ ̵i̵n̵v̵u̵l̵l̵e̵n̵ ̵i̵n̵ ̵j̵e̵ ̵p̵r̵o̵f̵i̵e̵l̵ ̵e̵n̵ ̵h̵i̵e̵r̵ ̵e̵e̵n̵ ̵s̵e̵i̵n̵t̵j̵e̵ ̵g̵e̵v̵e̵n̵ ̵a̵l̵s̵ ̵d̵a̵t̵ ̵i̵s̵ ̵g̵e̵b̵e̵u̵r̵d̵?̵

 

*Edit: ik heb er nog met mijn collega's naar gekeken maar heb hier helaas geen oplossing voor.
Wij hebben deze adapters simpelweg niet los en het omruilen van de superwifipunten gaat echt alleen via de winkel met aankoopbewijs.
Als de winkel hem weigert omdat het niet onder garantie valt houdt het daar helaas ook een beetje op.

Ik ben het helemaal met je eens dat dit duurzamer had gekund. Ik heb deze feedback ook intern doorgegeven.
Je zou nog kunnen kijken naar universele adapters met dezelfde stekker/waarden. 

Dank voor het uitzoeken. Universele stekkers passen echter niet omdat de plug een afwijkende/unieke breedte heeft. Trouwens vreemd dat ik naar een winkel moet, terwijl ik alles online heb besteld. M.i. moet je dan de klant ook online een oplossing kunnen bieden en ze niet naar een fysieke winkel sturen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb er helaas niet echt een alternatief voor.