Beantwoord

Adapter V10 defect na stroomstoring

  • 23 December 2020
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Hallo, 

Na een stroomstoring deed mijn adapter van de Experia Box V10 het niet meer. Na een paar  ferme tikken op de adapter deed hij het weer. Ik heb dit al een keer eerder meegemaakt. Ik ben bang dat hij het binnenkort helemaal niet meer doet.

Kun je me helpen?

Met vriendelijke groet,

Martin Huijzers

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 December 2020, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @mph, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken wat ik hierin voor jou kan betekenen. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hallo Ron, 

Fijn dat je wilt helpen. Ik heb mijn profiel ingevuld.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Martin

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor de gegevens Martin. Ik heb bij deze een nieuwe adapter voor je besteld. :relaxed:

Dat is supersnel geregeld. Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan!