Beantwoord

adaptor kpn experia box stuk

  • 24 August 2020
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

hallo,

 

na een stroom storing is bij onze experia box de adaptor in rook opgegaan.

hoe kom ik aan een nieuwe adaptor voor mijn box?

 

mvg

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 August 2020, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @grebs , haal in je topic s.v.p. je gegevens weg i.v.m. de pricay.

Dit kun je doen door r.o. op de 3 … te klikken, dan op bewerken, gegevens verwijderen en opslaan.

 

Hallo @grebs je kunt tijdelijk een universele voeding gebruiken en deze instellen met de waarden van de originele.

Voor een snelle(re) reactie kun je bellen, 0800 0402 of chatten of de reactie van een moderator afwachten.

 

Hoi @grebs . Welkom op het forum.

Ik vermoed dat je door het stuk gaan van de voeding nu ook geen diensten meer hebt. Klopt dat? Of heb je zelf een noodvoorziening gevonden?

Ik wil je in ieder geval graag verder helpen. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @grebs, kunnen we je nog helpen of heb je dit al via een andere weg in gang gezet? Hoor het graag :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niks meer van je gehoord dus ik ga er van uit dat je al op een andere manier geholpen bent. Mocht ik me daarin vergissen, trek dan vooral weer aan de bel!