Beantwoord

ADSL op de Camping met maar 4mbps, kan ik hier wel wat mee?

  • 26 February 2019
  • 2 reacties
  • 191 keer bekeken

Hallo allen,
Ik heb sinds kort een chalet en wil daar graag internet net TV. Hier zit een (door KPN bevestigd) ISRA punt. Volgens alle info kan ik maar 4mbps krijgen.
  • Kan ik hier uberhaubt mee streamen, tv kijken en internetten met twee personen?
  • Kan ik een ADSL naar VDSL upgrade krijgen voor sneller internet?
  • Moet de centrale in de buurt bij de camping een upgrade krijgen, zo ja, kun je die aanvragen bij KPN?
Sorry hele mond vol allemaal. Wil gewoon niks afsluiten aan abonnementen als ik er niks uit kan halen.

Betreft Camping Schuttenbelt Vloodweg 7 7468 RS Enter
Met vriendelijke groeten Levi
icon

Beste antwoord door PeterG 26 February 2019, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Via Fourstack zie ik dat het idd. 4 Mb/s max is. Daar doe je niet veel mee. Interactieve tv is daarmee ook niet mogelijk. Een upgrade is voorlopig niet gepland/mogelijk.
Die genoemde 4 Mb/s is al bij de snelst mogelijke techniek. Bij deze snelheid maar A of V zelfs niet uit.
Netflix is hiermee zelfs niet mogelijk. Die leveren niet bij zo'n lage download.

KPN NETWERK maakt zelf planningen. A.d.h.v. vaste bewoning, dichtheid e.d.

Van KPN of een andere provider via dat netwerk moet je het m.i. de komende maanden niet hebben. Blijft over de coax-kabel provider. Op die plek zijn het er, bij wijze van uitzondering, 2: Cogas kabel en Caiway. Voor internet en TV.

Voor TV zou anders ook Digitenne nog kunnen. Maar internet dan.... kan evt. met MIFI router met een Data only abonnement. Mogelijk levert KPN daar "Internet buitengebied" of anders T-mobile met "4G voor thuis". Via deze kan TV evt. via NLziet of Canaldigitaal app/website (werkt zonder schotel). Oh ja, that reminds me: schotel voor tv kan natuurlijk ook. Als je bij C.D. een schotelabonnement neemt heb je ook toegang tot hun app/website, maar dat laatste is ook los af te nemen.
Reputatie 7
Badge +25
Hi Levi. Peter geeft al een goede uitleg van wat er wel, en niet mogelijk is met die snelheid. Van 4 Mb/s wordt volgens mij helemaal niemand blij. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat er een upgrade komt. KPN Netwerk NL gaat daarover en niet KPN de provider. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.