Afgesproken aanbieding voor verlenging niet gekregen

  • 26 March 2022
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Vandaag gebeld met KPN over verhuizing cq nieuw abonnement! Het is gek dat je als trouwe klant minder korting aangeboden krijgt als een nieuwe. Dus na ook een voorstel te hebben gekregen als nieuwe klant met diverse leuke aanbiedingen en korting, Ik ben  hiermee akkoord gegaan. Daarna doorverbonden met afdeling “opzeggingen”.  Deze medewerker zag aan het nieuwe contract dat er idd veel aanbiedingen gelijk waren gegeven, maar liet het wel staan omdat dat hadden afgesproken! Oude abonnement werd opgezegd! Nieuw contract ontvangen en bekeken. Bleek niet te kloppen de Smart tv, die ons ook was toegezegd, stond er niet op!!!

PROBEER DAN MAAR EENS JE GELIJK TE HALEN. De eerste 2 KPN medewerkers zijn niet meer te traceren( heb wel hun namen) en iedere andere medewerker/ster die ik  in de bijna 1 ½ uur daarna sprak vertelde ons weer iets anders. Ik heb weinig medewerksters gesproken die echt wisten waar ze over spraken. RESULTAAT: Nieuwe contract gelijk weer opgezegd en we gaan maar eens bij de concurrent kijken. Jammer, jammer…..

IS DIT EEN VEEL VOORKOMENDE KLACHT?????


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Deuko, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet als een lekker begin inderdaad. In eerste instantie waren er blijkbaar meerdere acties tegelijkertijd actief blijkbaar en dat kon na het opnieuw proberen niet opnieuw. Hoe die gesprekken precies zijn gelopen weet ik niet, ik was daar niet bij dus het is moeilijk om daarover te oordelen. Die kortingen zijn, zoals je zelf al zegt, bedoeld voor nieuwe klanten.

Bij het aangaan van het originele abonnement zal je ook een welkomstaanbieding gehad hebben, dat kan bijvoorbeeld een tv geweest zijn of een korting voor een aantal maanden. Nieuwe klanten krijgen nu ook iets. 

Voor bestaande klanten zijn die kortingen niet van toepassing, die kunnen gebruik maken van de KPN Hussel voordelen en maandelijks zijn er cadeautjes waar je gebruik van kunt maken. 

Als nieuwe klant kun je kiezen uit 1 of meer aanbiedingen en als je gaat verhuizen krijg je ook een cadeau van KPN, vaak een set versterkers. KPN had jou als verhuizende klant moeten behandelen dan waren de misverstanden er ook niet geweest.

Een nieuw abo afsluiten omdat je gaat verhuizen was dan ook niet nodig geweest, veel rompslomp voor niks @Deuko 

wij hebben inmiddels weer contact gezocht met KPN als verhuizer. we kregen een goede oplossing aangeboden en gingen hier mee Accoord. de verkoopsters moest alleen nog iets bespreken. dus in de wacht en uiteindelijk weer terug bij klantenservice. de nieuwe dame wist weer van niets en kon niets terugvinden over de aanbieding. dit is een groot probleem bij KPN, je krijgt nooit meer diegene die je gesproken hebt. vervolgens wordt je voor leugenaar uit gemaakt, want de aanbieding had niet gedaan mogen worden  dit is ons nu al een paar keer gebeurd. blijkbaar werken er niet capabele mensen bij KPN. ik heb nu een klachten brief gestuurd en wacht maar af. ik heb trouwens bewijs van de aanbieding want ik heb het laatste gesprek opgenomen.