Beantwoord

Afkoopsom

  • 23 January 2021
  • 1 reactie
  • 208 keer bekeken

Een aantal weken terug heb ik ivm een verhuizing mijn KPN internet abonnement stopgezet.  Aangezien dit binnen 1 jaar was en op het nieuwe adres een aansluiting van een andere provider van kracht was, heb ik een afkoopsom moeten betalen. Nu is er recent op het nieuwe adres toch voor een KPN internet en tv aansluiting gekozen. Ook heb ik sinds vandaag mijn kpn mobiel abonnement verlengd. 

Kan dit (met terugwerkende kracht) nog iets betekenen voor een terugstorting mijn afkoopsom?

Ik hoor het graag

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 1 February 2021, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @BartM85, leuk om te horen dat je op je nieuwe adres toch nog voor een abonnement bij ons gekozen hebt. Ik snap wel dat je wilt weten of er opties zijn voor de afkoopsom, goed dat je een seintje geeft.

Het is vrij druk op het forum op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Hoe staat het er in de tussentijd voor, heb je nog contact gehad over de afkoopsom? Zo niet of als je vragen hebt, vul dan ook meteen je forumprofiel in. Liefst met zowel je oude als nieuwe adresgegevens. Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen.