Beantwoord

Afleveradres wijzigen voor installatiepakket

  • 24 April 2024
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo,

Zojuist internet en tv bij KPN afgesloten. Echter wordt dit naar het adres gestuurd waar ik op dat moment dan nog niet woon. Ik zou graag willen dat dit adres wordt aangepast maar telefonisch kan dit niet. 

 

Zou iemand dit voor mij kunnen aanpassen?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 April 2024, 17:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Evi1999 ,

Je kunt dit morgen vanaf 8.00 telefonisch doorgeven via 0800-0402. Tenzij de zending van het installatiepakket al onderweg is. Dan kan het verzendadres niet meer worden gewijzigd. 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Evi1999 ,

Je kunt dit morgen vanaf 8.00 telefonisch doorgeven via 0800-0402. Tenzij de zending van het installatiepakket al onderweg is. Dan kan het verzendadres niet meer worden gewijzigd. 

Kleine toevoeging: we zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Aan de telefoon wordt tegen mij gezegd dat dit telefonisch niet gewijzigd kan worden. 

Reputatie 2

Ja dat snap ik ook niet van KPN.

Je geeft een verhuizing door en dan enkele dagen ervoor komt op het adres waar je de sleutel nog niet van hebt het pakket en belast je dus de oude bewoners.... 

Als je een post.nl app gebruikt kun je het afleveradres vaak nog wijzigen @Evi1999 dat het afgeleverd wordt bij een post.nl punt of bij de buren.

 

Reputatie 7
Badge +9

Bij niet aanwezigheid van de ontvanger gaat het pakketje toch sowieso naar een postnl afhaalpunt en blijf 7 dagen liggen tot het retour naar verzender gaat.

Reageer