Vraag

afmelding Forum

  • 12 April 2021
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Beste Forum

Ā 

Ik wil ook afgemeld worden bij KPN Forum. Graag ontvang ik een bevestiging


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Geachte,

in heb een probleem met mijn aansluiting, mijn kpn diensten zowel telefonie, internet als TV valt vanaf vrijdag al en toe uit , we hebben zondag avond hellemaal geen tv kunnen kijken.

Ā Ik heb alle stappen in de zelf testen , bedrading controlerenĀ  expediabox aan/ uit schakelen en lang genoeg wachte ect allen maal gisteren en vandaag nog een gedaan maar geen verbetering nu weer verbinding maar kan over 10 min weer anders zijn.

Ā dit kan zo niet blijven duren.

Ā Kunt U mij helpen?

Ā 

Ā Groet Harry

Ā 

Ā 

Ā 

Geachte,

in heb een probleem met mijn aansluiting, mijn kpn diensten zowel telefonie, internet als TV valt vanaf vrijdag afĀ en toe uit , we hebben zondag avond helemaal geen tv kunnen kijken.

Ā Ik heb alle stappen in de zelftestĀ , bedrading controlerenĀ  expediabox aan/ uit schakelen en lang genoeg wachten, ect allenmaal gisteren en vandaag nog eens gedaan maar geen verbetering, nu weer verbinding maar kan over 10 min weer anders zijn.

Ā dit kan zo niet blijven duren.

Ā Kunt U mij helpen?

Ā 

Ā 

Ā Groet Harry

Reputatie 7
Badge +19

GoedemorgenĀ @Harry schobbers, ik zie dat je nog een topic hebt aangemaakt waarin je aangeeft dat er problemen zijn met je verbinding. Als we jouw ofrunaccount opheffen, kunnen we via het forum niet meer met jou communiceren over je probleem. Voor storingen is het overigens het snelste en makkelijkste om direct contact te hebben met de klantenservice via ons gratis nummer 0800-0402.Ā 

monteur komt vanmiddag.

ik ga ervanuit dat het daarna ook opgelost gaat worden.

Ā 

Groet Harry

Ā