Beantwoord

Afmonteren Glasvezel aansluiting, kabel ligt tot aan de deur

  • 19 April 2021
  • 1 reactie
  • 1592 keer bekeken

Een jaar geleden werden we ingelicht over de aansluiting van glasvezel in onze straat binnen drie maanden. Dat leek erg goed te gaan alle kabels zijn in de straat gegraven en bij vrijwel iedereen aangesloten. Echter bij mij nog niet terwijl ik wel erg op zit te wachten met mijn werkzaamheden vanuit huis. Er ligt nu al 11 maanden een kabel tot aan mijn voordeur, hoe kom ik erachter of:

  • KPN ons adres vergeten is aan te sluiten?
  • Wanneer het kan worden aangesloten.
  • Is er een reden waarom wij niet zijn aangesloten?

Graag enige duidelijkheid.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 April 2021, 08:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Wilde Havana! Goed dat je contact met ons opneemt. Ik kan me voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt over de aansluiting op het glasvezelnetwerk. Nu is het zo dat KPN uit twee bedrijfsonderdelen bestaat. Enerzijds heb je KPN de provider, daar heb je nu contact mee. Anderzijds heb je KPN NetwerkNL, de netwerkbeheerder. Zoals je leest, gaat KPN NetwerkNL over het beheer en de aanleg van ons netwerk. KPN NetwerkNL zorgt er ook voor dat glasvezel tot in jouw woning wordt aangelegd. Als dit nog niet is gebeurd, kan ik je daarom aanraden om navraag te doen bij KPN NetwerkNL. Zij kunnen je hier verder bij helpen.