Beantwoord

Afspraak glasvezelmonteur bekijken/wijzigen inlogcode

  • 5 December 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo, vandaag heb ik een brief gekregen waarin gemeld wordt dat er een afspraak ingepland staat om mijn woning op glasvezel aan te sluiten. Volgens de brief kan ik de afspraak op internet bekijken/wijzigen. Op de aangegeven pagina wordt een code gevraagd van 6 cijfers/letters, terwijl er in de brief een code genoemd wordt die uit slechts 5 cijfers/letters bestaat. Inloggen lukt dan ook niet.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 December 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Peter Gouda,welkom op het forum!
Met deze vraag kun je het beste bij de netwerkbeheerder KPNNetwerkNL terecht. Ik vermoed dat zij je deze brief gestuurd hebben. Zij kunnen je hier beter mee helpen!
 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Bedankt Thomas, maar ik heb er niets aan om van het ene KPN bedrijf te worden doorgestuurd naar het andere KPN bedrijf. Voor mij als consument hoor ik maar met één KPN te maken te hebben en hoe jullie het intern verdelen is voor mij niet belangrijk. Gelukkig was ik toevallig thuis toen de monteurs op de stoep stonden dus het is alsnog gelukt.