Vraag

Afspraak is afspraak

  • 4 December 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Goedenavond, 

 

medio juni/juli zou ik overstappen na een andere provider gezien wat vervelende gebeurtenissen in mijn KPN-verleden die mijns inziens niet goed opgelost zijn.

Dus zo gezegd zo gedaan. 

Toen kreeg ik een telefoontje van ene Daniel. De beste man maakte mij een aanbod, toen toch besloten te blijven. Onderdeel van deze aanbieding was dat de Wifi kosteloos voor elkaar gemaakt zou worden. 

Dus die beste man regelt dat hier 2 monteurs langs komen. Deze mannen hebben de wifi inderdaad weer naar een schappelijk niveau gekregen. 

Echter kostte mij dit 139,- deze betaald en gelijk even gebeld met de klantenservice en de kosten zouden gecrediteerd worden. Tot mijn verbazing stond op de factuur iets anders.. ik dacht misschien word het op de volgende factuur verrekend. dit is niet gebeurd. dus 2 facturen verder maar eens even gebeld. 8-10 gebeld, het was inderdaad niet goed en de kosten zouden gecrediteerd worden. factuur afgewacht…. niet verrekend. Op 9-11 Wederom gebeld. en je raad het al wel… foutje, het zou vergoed worden.. Ook op 25-11 en vandaag contact gehad met de klantenservice.

De oplossingen en toezeggingen die gegeven worden door de medewerkers die ik spreek heb ik geen fiducie meer in! Hoe gaan we hier nou samen uit komen? Ik vind dat een gepaste oplossing na een krap half jaar wel een keertje tijd mag worden. 

Dit is ook het laatste wat ik probeer, Mocht er de volgende factuur nog niet gecrediteerd zijn zal ik zelf stoppen met betalen van de facturen tot we het bedrag weer een beetje verrekend hebben, en buiten de deuren van KPN op zoek gaan naar een provider die wél weet wat afspraken maken betekend

Graag ontvang ik hier een telefonische reactie op.

 

Vriendelijke Groeten,

Rinse 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Rinsekamphuis. Wanneer we een afspraak maken dat we de kosten vergoeden, dan moet dat gewoon gebeuren. Dat dit telkens niet gebeurt, ondanks toezeggingen, is heel slordig. 

Ik wil graag kijken wat ik kan vinden over deze afspraak en qua notities van collega's. Hopelijk kan ik het dan nu definitief voor je regelen zodat we dit hoofdstuk kunnen sluiten.

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt ingevuld. Zou je dit nog willen doen? Je mag je Forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, inclusief de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer van de contractant (in het lege veld). Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan pak ik het verder op. Wil je liever telefonisch contact, dan moet ik je echt vragen zelf weer te bellen. Ik en mijn collega's van het Forum werken alleen op dit platform. 

Bij deze het berichtje

Reputatie 5
Badge +8

Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb even gekeken en zie inderdaad dat de collega die jij gesproken hebt meerdere keren is benaderd om de afspraak na te komen. Tot op heden is er geen reactie gekomen van deze collega. Wat hiervoor de reden is weet ik niet. 
Ik wil daarom graag de vergoeding voor je invoeren. De factuur van € 139,- heb ik dan ook gelukkig gevonden. Hier zitten de kosten nog bij van het abonnement. De uiteindelijke kosten voor de monteur en het materiaal zijn € 109,-. Dit bedrag wil ik je dan ook graag teruggeven. Ga je daarmee akkoord? 

Verder wil ik graag nog dat je de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer van de contractant in je profiel zet. Dan weet ik zeker dat alles naar de juiste persoon gaat :)